Kun teillä mies kokkaa tai leipoo, jääkö asiat hänellä kesken? Eli siivoaako myös jälkensä?
Meillä mies ei siivoa jälkiään loppuun saakka. Esim riisikattilan saattaa huuhtaista, mutta sinne ne riisit jää lavuaarin pohjalle. Tai likaiset pannut jää tiskipöydälle mielummin kuin pesisi ne samantien puhtaaksi ja laittaisi kuivumaan.
Kyllä joskus kyrsii kieltämättä, mutta ei auta valittaa. Täytyy olla onnellinen, että mies sentään välillä suostuu kokkaushommiin, ettei se oo aina vaan mun kontolla.
Kommentit (22)
Ei siivoa, ja saa aikaan ihan tolkuttoman sotkun kokatessaan. Joka paikka roiskeissa ja valuneessa soossissa, hellan nupit jumissa kun ympärille kuivahtanut joku tahma ym. :D Nostelee ruokapakkauksia hellan viereen ja nekin on ihan roiskeissa ja lähmässä. Mulla saattaa mennä jälkien siivoamiseen enemmän aikaa kuin miehellä ruuan valmistamiseen.
Mies tekee hyvää ruokaa, mutta minusta on mukavampi jos pystyn itse osallistumaan siihen apulaisen roolissa (eli lähinnä siivoilen ja pyydettäessä vaikka pilkon aineksia), niin syömisen jälkeen ei ole urakkaa odottamassa. Jos keittiö joskus sattuu olemaan miehen kokkaamisen jälkeen suhteellisen siisti, minua ei haittaa muutaman astian tiskaaminen tai tiskialtaan siivous ym. pikkuhomma.
Meillä minä kokkaan ja mies siivoaa ja tiskaa.