Miehen ei kannata alkaa seurustelemaan naisen kanssa
Naiset ovat liian emotionaalisia ja haasteellisia kumppania. Naiset vaalivat koko ajan draamaa, kaaosta ja epätasapainoa suhteeseen.
Miehen on parempi kulkea omia polkujaan ja seurustella vain itsensä kanssa. Naisia voi hyvin käyttää vain seksiin, kun muistaa huolehtia kondomista. Sillä nykynaisilla on niin paljon tauteja ja keskimäärin yli 10 seksikumppania elämänsä aikana. Olkaa varovaisia miehet.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensin kerrot, että naisia voi käyttää seksiin ja heti perään arvostelet naisia seksikumppaneiden määrästä? Miesten logiikka on joskus ihan käsittämätön.
Vastauksesi on naisen logiikkaa, jossa olet irrottanut asioita asia yhteydestä ja tehnyt omat tulkintasi päästäksesi haukkumaan miestä. Seksikumppaneidan määrä liittyi varoitukseen kondomin käytöstä.
N40
Niin, aloittaja kirjoitti, että nykynaisilla on tauteja ja yli 10 seksikumppania. Jos miehet eivät jakaisi itseään niin holtittomasti, niin naistenkin seksikumppanien määrä vähenisi. Toisekseen kondomi satunnaissuhteessa on ihan välttämätön vaikkei kummallakaan olisi mitää kokemusta seksistä.
Missä kohtaa muuten haukuin miestä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat liian emotionaalisia ja haasteellisia kumppania. Naiset vaalivat koko ajan draamaa, kaaosta ja epätasapainoa suhteeseen.
Miehen on parempi kulkea omia polkujaan ja seurustella vain itsensä kanssa. Naisia voi hyvin käyttää vain seksiin, kun muistaa huolehtia kondomista. Sillä nykynaisilla on niin paljon tauteja ja keskimäärin yli 10 seksikumppania elämänsä aikana. Olkaa varovaisia miehet.
Voi ei.
Mulla on ollut vain 9 seksikumppania. Mitä mä nyt teen?
Naimisissa olen ihanan miehen kanssa eikä pettäminen tai ero ole edes vaihtoehtoja.
Pitääkö mun vaan totutella ajatukseen että mulla on keskimääräistä vähemmän seksikumppaneita 😱😨
Siis miten mä tän kestän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10? :D Mä oon mennyt sekaisin laskuissa jossain 40:n kohdilla :D 0 sukupuolitautia, sillä vaikka miehet eivät kondomia halua käyttää, niin olen sitä aina vaatinut. Nyt kolmatta vuotta ihanassa parisuhteessa, jossa mies on mies eikä mikään mikkihiirenä vauvapalstoila alittaja :) <3
No jokainen vetää saldostasi johtopäätöksen :)
Jokainen vetää sinun misogynistisestä ja kaksinaismoralistisesta kirjoittelustasi johtopäätöksen. Ei tosin sellaista, jonka itse toivoisit saavasi aikaan.
Aika hyvin vedetty viiden sanan perusteella. Kuulutko kenties tähän F:llä alkavaan naiseliittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.
Mulla on ollut vain 9 seksikumppania. Mitä mä nyt teen?
Naimisissa olen ihanan miehen kanssa eikä pettäminen tai ero ole edes vaihtoehtoja.
Pitääkö mun vaan totutella ajatukseen että mulla on keskimääräistä vähemmän seksikumppaneita 😱😨
Siis miten mä tän kestän.
Lohduttaudu sillä, että sinulla on paljon enemmän seksikumppaneita, mitä miehillä keskimäärin. Toisaalta sinulla on suurempi riski pettää miestäsi tulevaisuudessa, koska sinulla on noin monta seksikumppania.
Ei kannata, niin. Kannattaa hankkia mieluummin kissa tai pupu. Ne on paljon helpompia, ellei satu joku villi ja kovin vaativa yksilö. Kantsii ehkä senkin olla miespuolinen kissa tai pupu.
Vierailija kirjoitti:
Juu miehen kannattaa ehdottomasti pysyä vaan siellä luolassaan ja järsiä mammutinvarvasta!
Ei mammuteilla ole varvasta. Tarkoitit varmaan jättiläisen varvasta? Skyrimistä otit ja siinä jättiläiset on aina mammuttien kanssa, joten sekoitit.
En ole draamanhakuinen ihminen, kaipaan hiljaisuutta -ja rauhaa, olen 23-vuotias neitsyt mutta koska en ole ulkoisesti viehättävä, en ole koskaan kelvannut miehille suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10? :D Mä oon mennyt sekaisin laskuissa jossain 40:n kohdilla :D 0 sukupuolitautia, sillä vaikka miehet eivät kondomia halua käyttää, niin olen sitä aina vaatinut. Nyt kolmatta vuotta ihanassa parisuhteessa, jossa mies on mies eikä mikään mikkihiirenä vauvapalstoila alittaja :) <3
No jokainen vetää saldostasi johtopäätöksen :)
Jokainen vetää sinun misogynistisestä ja kaksinaismoralistisesta kirjoittelustasi johtopäätöksen. Ei tosin sellaista, jonka itse toivoisit saavasi aikaan.
Aika hyvin vedetty viiden sanan perusteella. Kuulutko kenties tähän F:llä alkavaan naiseliittiin?
Kuulun varmaan eliittiin kyllä sinuun verrattuna. Monessakin suhteessa.