Miehen ei kannata alkaa seurustelemaan naisen kanssa
Naiset ovat liian emotionaalisia ja haasteellisia kumppania. Naiset vaalivat koko ajan draamaa, kaaosta ja epätasapainoa suhteeseen.
Miehen on parempi kulkea omia polkujaan ja seurustella vain itsensä kanssa. Naisia voi hyvin käyttää vain seksiin, kun muistaa huolehtia kondomista. Sillä nykynaisilla on niin paljon tauteja ja keskimäärin yli 10 seksikumppania elämänsä aikana. Olkaa varovaisia miehet.
Kommentit (29)
Minusta tämä ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten usein puhutaan ja on tutkimuksissakin todettu, että miehet ovat parisuhteessa ja avioliitossa huomattavasti onnellisempia kuin sinkkuaikoina tai eron jälkeen? :)
Elatusmaksuista miehet maksaa 97% ja nainen usein vie avioerossa koko miehen omaisuuden. Nainen vie kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten usein puhutaan ja on tutkimuksissakin todettu, että miehet ovat parisuhteessa ja avioliitossa huomattavasti onnellisempia kuin sinkkuaikoina tai eron jälkeen? :)
Tutkimuksissa ja yleisissä käsityksissä on harvemmin on riittävä otanta ja kokemuspohja.
ps. Tutkimusten mukaan esim. hymiöitä käyttävät valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elatusmaksuista miehet maksaa 97% ja nainen usein vie avioerossa koko miehen omaisuuden. Nainen vie kaiken.
Nainen vie puolet. :) Ja tuohon puolikkaaseen kuuluu myös naisen omaisuus, joten äläpä liioittele. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan elävät keskimäärin pitempään joka johtuu vain taas keskimääräisestä ruokavaliosta.Tämäkin ero on kaventunut kovasti.
En aio koskaan seurustella/avioitua/perustaa perhettä, niin kenenkään miehen ei tarvitse syyttää minua elämänsä pilaamisesta.
Miksi ensin kerrot, että naisia voi käyttää seksiin ja heti perään arvostelet naisia seksikumppaneiden määrästä? Miesten logiikka on joskus ihan käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinua kukaan pakotakaan?
Ei pakota, mutta sitä kerjätään kyllä.
Samaa mieltä. Kyllä se mies miehen tuntee ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan elävät keskimäärin pitempään joka johtuu vain taas keskimääräisestä ruokavaliosta.Tämäkin ero on kaventunut kovasti.
Ja erot päihteiden käytössä,jotka eivät ole parisuhteesta riippuvaisia.
Juu miehen kannattaa ehdottomasti pysyä vaan siellä luolassaan ja järsiä mammutinvarvasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti edes kerjätä, siksi kirjoitteletkin täällä niin katkerana aina perjantaisin kun edessä on taas yksi lohduton sinkkuviikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu. Ja sitten sinä tulet naisvaltaiselle palstalle varoittamaan miehiä. Mikset mene jonnekin miesvaltaiselle palstalle, olisi enemmän hyötyä varoituksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti edes kerjätä, siksi kirjoitteletkin täällä niin katkerana aina perjantaisin kun edessä on taas yksi lohduton sinkkuviikonloppu.
Kerjätään suhdetta säännöllisen seksin toivossa. =)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat liian emotionaalisia ja haasteellisia kumppania. Naiset vaalivat koko ajan draamaa, kaaosta ja epätasapainoa suhteeseen.
Miehen on parempi kulkea omia polkujaan ja seurustella vain itsensä kanssa. Naisia voi hyvin käyttää vain seksiin, kun muistaa huolehtia kondomista. Sillä nykynaisilla on niin paljon tauteja ja keskimäärin yli 10 seksikumppania elämänsä aikana. Olkaa varovaisia miehet.
Pyrikivät siihen, mut samalla ilmaisevat etteivät pidä siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensin kerrot, että naisia voi käyttää seksiin ja heti perään arvostelet naisia seksikumppaneiden määrästä? Miesten logiikka on joskus ihan käsittämätön.
Vastauksesi on naisen logiikkaa, jossa olet irrottanut asioita asia yhteydestä ja tehnyt omat tulkintasi päästäksesi haukkumaan miestä. Seksikumppaneidan määrä liittyi varoitukseen kondomin käytöstä.
N40
10? :D Mä oon mennyt sekaisin laskuissa jossain 40:n kohdilla :D 0 sukupuolitautia, sillä vaikka miehet eivät kondomia halua käyttää, niin olen sitä aina vaatinut. Nyt kolmatta vuotta ihanassa parisuhteessa, jossa mies on mies eikä mikään mikkihiirenä vauvapalstoila alittaja :) <3
Vierailija kirjoitti:
10? :D Mä oon mennyt sekaisin laskuissa jossain 40:n kohdilla :D 0 sukupuolitautia, sillä vaikka miehet eivät kondomia halua käyttää, niin olen sitä aina vaatinut. Nyt kolmatta vuotta ihanassa parisuhteessa, jossa mies on mies eikä mikään mikkihiirenä vauvapalstoila alittaja :) <3
No jokainen vetää saldostasi johtopäätöksen :)