Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskustelu itsensä kanssa

Vierailija
03.02.2017 |

Puhutteko ääneen ollessanne yksin? Käyttekö keskusteluja, pohditte ääneen, muistelette vanhoja väittelyitä ja ajattelette ääneen niihin parempia, nasevampia vastauksia?

Minä puhun todella paljon itsekseni, huomaan ajattelevani entisiä keskusteluja, pohtivani mahdollisia tulevia keskusteluja ja vastauksia etukäteen, ääneen. Olenko outo? itseäni hiukan pelottaa. Puhun myös hyvin paljon koiralleni kun olen lenkeillä.

Ehkä olen vain höpöttelijäluonne.. vai olenko sekoamassa, onko yksin puhuminen hulluuden merkki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä varman kaikki puhuu itsekseen, jäsentelee ajatuksiaan.

Vierailija
2/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia täällä toinen joka miettii mitä sanon toiselle ja spekuloin mitä kuvittelen toisen vastaavan

Kerroin ensimmäiselle ihmiselle mun miesystävälle ei tuominut tai haukkunut että olen sekoamassa kun pidin itseäni outona ja ujona ihmisenä että kaikki nauraisivat mulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia täällä toinen joka miettii mitä sanon toiselle ja spekuloin mitä kuvittelen toisen vastaavan

Kerroin ensimmäiselle ihmiselle mun miesystävälle ei tuominut tai haukkunut että olen sekoamassa kun pidin itseäni outona ja ujona ihmisenä että kaikki nauraisivat mulle..

Että LUULIN olen sekoamassa 😂

Vierailija
4/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu ääneen, mutta pään sisällä ihan vastaava meno. Olen pitänyt normaalina.

Vierailija
5/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sekoamassa. Taidat tälläkin hetkellä kuvitella lukevasi AV-palstaa? Kyllä, todellakin, kuvittelet tämänkin. Tämä on mielikuvitusmaailma. Herätys.

Vierailija
6/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sekoamassa. Taidat tälläkin hetkellä kuvitella lukevasi AV-palstaa? Kyllä, todellakin, kuvittelet tämänkin. Tämä on mielikuvitusmaailma. Herätys.

Ai, sit varmaa nää vihreet miehetki mun olkkarissa ei ookkaan totta.. Suunniteltiin niitten kanssa just maailman vallotusta, mut ehkä jätettävä se sit väliin, ettei mua pidetä hulluna.