Kuinka usein vaihdat alushoususi??
Kuinka usein vaihdat alushoususi ja minkä mallisia/merkkisiä alushousuja käytät?? Kerro myös ikäsi ja alushousujen koko??
Kommentit (59)
Aina kun olen käynyt kakkalla.
-Hienostorouva-
Boksereita yleensä Dressmann merkkisiä 39v- mies. Koko L, M sopii myös riippuen kankaasta ja valmistusmaasta.
Mulla on kahdettoista kalsarit, joita vaihdan säännöllisesti.
Tammikuu, helmikuu, maaliskuu, ...
Semmottiikäytän kirjoitti:
Boksereita yleensä Dressmann merkkisiä 39v- mies. Koko L, M sopii myös riippuen kankaasta ja valmistusmaasta.
Niin ja piti vielä lisätä että joka päivä vaihdan suihkun jälkeen.
Stringejä käytän ja koko M ja vaihdan joka päivä kun olen tullut töistä ja käynyt suihkussa. N38v
Päivittäin vaihdan hipstereitä/stringejä käytän. N43v
About kerran viikossa. Siihen asti ne eivät haise.
Pitääkö ne joskus vaihtaa? Tämä oli uusi asia minulle.
Vierailija kirjoitti:
About kerran viikossa. Siihen asti ne eivät haise.
Miten pysyy puhtaana? Minulla on vissiin niin erittävä rönttönen, etten voisi kuvitellakaan pitäväni yhtä päivää pidempään. Haisee herkästi myös kakkalta! Aviomieheni vaihtaa pöksynsä usein hirveän paukuttelun takia. Hänellä on herkkä vatsa eikä pysty syömään esim. leipää.
Parittomana päivä vaihdan uudet parillisena käännän toisinpäin.
En käytä alkkareita kuin ehkä kerran viikossa, ovat epämukavat. Eli vaihdan kerran viikossa. N44
Ohiksena sen verran että aiheuttaa melkoisen ekologisen painolastin jos alkkareita vaihdetaan JOKA PÄIVÄ ja pestään ja hinkataan niitä koko ajan. Ilmeisesti länsimailla on tähän varaa.
Joka päivä, mustat mummosloggit, koko 42.
Päivittäin vaihdan, olenhan töissä yksityissairaalassa. :)
Reikäiset ja virttyneet ikivanhat kalsarit. Vaihdan silloin kun muistan.
Saituri M45
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sen verran että aiheuttaa melkoisen ekologisen painolastin jos alkkareita vaihdetaan JOKA PÄIVÄ ja pestään ja hinkataan niitä koko ajan. Ilmeisesti länsimailla on tähän varaa.
Ilmeisesti Aasiassa esim. kiinalaisilla ja intialaisilla on paljon ruokaa ja tavaraa, kun pystyvät lisääntymään mukavasti.
En vaihda niitä , kyllä ihan omanani pidän.