Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tykkää pussailusta

Vierailija
02.02.2017 |

Onko täällä muita jotka ei tykkää pussailusta? :D Seksistä tykkään ja kaikesta läheisyydestä, halailusta, lusikasta yms. mutta pussailu on vaan yksinkertaisesti tylsää, mitäänsanomatonta ja märkää. Mun miesystävät yleensä harmittelee tätä moneen kertaan ja kummastelee mikä kummajainen mä oon, mutta osa on kyllä ymmärtänyt ja pussailu on jätetty vähemmälle. Semmonen joku heippapusu kevyesti huulille on ihan ok, mutta semmonen kunnon himokas kielarimeininki (:D) on nou nou.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2351 kirjoitti:

Erilaisia ihmisiä on. mä kun tykkäisin tuosta suuteloinnista ihan ilman seksiä, mutta miesystävä ottaa kielisuudelman, tai siis jos sitä seuraa useampi, seksin ehdottamisena. Musta olisi joskus kiva suudella oikein pitkään ilman jatkotarkoituksia, mutta mies on aina jo toisen kielisuudelman alkaessa käsi housuissa... Ja kyllä, rakastan seksiä mieheni kanssa. Mutta kun se ei ymmärrä suutelua!

Hah joo musta ois ihanaa joskus poikaystävän kanssa vaan suudella ja kiehnätä sillein vaatteet päällä (äh tälle on olemassa joku oma sanakin.. pettinki! se se sana on!) vaikka tuntitolkulla mutta ei harrastaa seksiä. Ainakaan ihan heti ;)

Mutta ei. Kielisuudelma on heti merkki seksistä miehelle. Se ei vaan tajua että läheisyyttä voisi olla muutakin...

Vierailija
22/26 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä minkäänlaisesta pussaamisesta... epämiellyttävää ja epähygieenistä. Yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskään ei tykkää suutelemisesta, ja minä taas en syty s-e-k-s-i-i-n ilman suudelmia. Arvatkaa onko vilsketta makuuhuoneessa...

Vierailija
24/26 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pusut ok mut märkä pussailu ei ole kivaa. Ei tunnu hyvältä niellä toisen sylkeä :(

Vierailija
25/26 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olisin voinut suudella tuntikausia.

Nyt riittää pikku pusuttelu.

Enää ei suikkarikaan tunnu miltään tai perus vaginaalinen yhdyntä.

Pitää olla vähintään asstomouthia tai kaksykköseen tai seiskaykköstä että kiinnostaa.

Näin pitkässä parisuhteessa 20v jälkeen.

Vierailija
26/26 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tuollaisen suhteen minäkin haluaisin! Ei kuolaamista toisen suuhun. Exä varsinkin kuolasi oikein kunnolla ja kun sanoin, että en pidä siitä, totesi etten tiedä suutelemisesta mitään.  Todella käsittämätöntä, että tuollaisen pitäisi olla kivaa ja jopa kiihottavaa. On ahdistavaa, kun joku tunkee kielensä suuhuni. Se on ihan eri paikka, johon jotakin tungetaan ja himolla vastaan otetaan  :)