Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitsen ystävällisyyden kiinnostuneisuudeksi - miten ongelmasta eroon?

Vierailija
02.02.2017 |

Taustatietoja: olen 26 v nainen, normaalipainoinen, nätti, töissä. Kouluvuosina olin ylipainoinen, joten pojat karttoivat minua. Koskaan en kuitenkaan ole ollut miesten mieleen, eikä minua tulla iskemään baareissa, kadulla jne. (myöskään miespuolisia kavereita minulla ei ole ollut). Aloitteet olen tehnyt itse ja lähes poikkeuksetta olen saanut pakit (vuosien saatossa olen seurustellut kahdesti, kun olen itse tehnyt aloitteen).

Ongelmani on se, että tulkitsen miesten ystävällisyyden minua kohtaan heti joksikin enemmäksi. En ole tottunut siihen, että miehet olisivat minulle ystävällisiä. Sitten, kun ehdotankin miehelle kahville lähtöä, ilmaistaan et on tyttöystävä ja ryhdytään karttamaan minua. Miten päästä eroon tästä kuvitelmasta, että ystävällisyys tarkoittaisi kiinnostusta?

Ap

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan ruma

Vierailija
2/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan ois oikeasti mies? Kuulostat lassukalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä muuta keinoa ku ehkä antaa miehen tehä aloitteet? Sillo selviää kiinnostaako sitä oikeesti :)

Vierailija
4/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen, tosin oon ollu epäviehättävä koko ikäni enkä oo uskaltanu iskeä ketään. Jos joku mies erehtyy hymyilemään mulle tai juttelemaan pitempään hymyillen niin otan sen kiinnostuksena. Tää on niin raivostuttavaa!

Vierailija
5/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita löytää erilaisia keinoja kohottaa itsetuntoa. Usein käy juuri noin, jos se on heikohko. Yritä "löytää" itsesi, listaa vaikka paperille kaikki omat hyvät puolesi. Sekä ulkonäössä että luonteessa. Heikkouksia myöskin tai vaikka luonteen piirteitä joissa voisi olla vielä hiomista. Kun itse tunnet itsesi, sinuun on vaikeampi vaikuttaa noin herkästi/helposti. Tsemppiä! Ehkä tosiaan sekin auttaisi, että odotat mieheltä aloitetta.

Vierailija
6/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miesten aloitteita AP saa varmaan odottaa, jos niitä ei tähänkään asti ole tullut...