Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko teidän mielestä oikeasti ok olla puoli tuntia suihkussa?

Vierailija
02.02.2017 |

Oikeastiko väitätte ettei se muka aiheuta järkyttävää piikkiä vedenkulutuksessa? Nyt puhutaan tilanteesta, jossa kerrostalossa kiinteät vesimaksut, tietysti jos maksaa itse vesilaskun, niin lutratkaa rauhassa.

Siis onko teidän mielestä oikeasti ok olla puoli tuntia suihkussa?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Jos siitä nauttii niin onpa kamalaa.

Vierailija
2/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ole suihkussa puolta tuntia, mutta jos naapuri haluaa olla, niin olkoot ihan vapaasti. Vaimo käy joka päivä kylvyssä. Sekin on vissiin mielestäsi väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kyllä siellä helposti aikaa menee kun laittaa hoitoaineita hiuksiin ja ajelee karvoja yms.

Vierailija
4/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika tökeröä, jos muut naapurit ovat säästäväisiä ja yksi lotraa.

Vierailija
5/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään yhden ihmisen suihkuttelu ei aiheuta huomattavaa piikkiä vedenkulutuksessa. Miksi et voi uskoa tätä? :D

Vierailija
6/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Kyllä siellä helposti aikaa menee kun laittaa hoitoaineita hiuksiin ja ajelee karvoja yms.

Juuri näin. Sanoit sen mitä ajattelin.

Vierailija
7/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok.

Itse tykkään olla pitkään suihkussa.

Rivarissa laskutetaan vedestä henkilömäärän mukaan.

Nyt asutaan ok-talossa ja maksetaan kulutuksen mukaan. Ja vesimaksut on tippuneet puoleen rivariajoista vaikka nyt menee kesällä mm. puutarhan kasteluun paljon vettä.

Vierailija
8/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee myös puoli tuntia, mutta vesi valuu siitä ajasta ehkä 5 min.

Vierailija
9/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei olisi. Kukin lotratkoon niin kauan kuin haluavat.

Vierailija
10/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään yhden ihmisen suihkuttelu ei aiheuta huomattavaa piikkiä vedenkulutuksessa. Miksi et voi uskoa tätä? :D

No tottakai se aiheuttaa! Jos muut ovat suihkussa viileällä vedellä 5-10 minuuttia ja yksi kuumalla vedellä 30-40 minuuttia!

Vierailija
11/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sanoit sen mitä ajattelin.

Kyllä noissa askareissa varmaan saa sen puoli tuntia kulumaan, mutta miksi ihmeessä suihkusta täytyy laskea vettä karvoja ajellessa tai hoitoainetta hiuksiin laittaessa?

Vierailija
12/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä siitä tuomitse, mutta se ei ole tuo lisähyötyä, voi olla ihoa ajatellen haitallistakin ja tavallaan se on tuhlaavaista.

Itsekin kyllä olen aika kauan suihkussa (tosin käyn siellä harvemmin kuin keskivertoihminen), ja aina kun veden kuukausimaksu nousee, mietin häpeissäni, johtuuko se siitä, että olen itse lotrannut vettä niin paljon.

Vierailija
13/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toisinaan tunninkin. Joka päivä. Ja pesen koiraa, pyykkiä, astioita, lattioita ja kehtaan vielä juodakin sen pari litraa per päivä.

Vessankin vedän joka lirauksen jälkeen.

Sitten kun maailmassa on piis niin voin taas alkaa haista hikiselle toosalle ja hoidattaa nestetasapainoni prosenttituotteilla.

Ei tapahtune ihan pian?

Vierailija
14/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sen yhden elämän ainoa nautinto on pitkä lämmin suihku. Muuten ei lotraa. Jos sitä vertaa jonkun lapsiperheen lotraukseen missä pesukoneet laulaa aamusta iltaan ja muutenkin lotrataan niin...

Vierailija
15/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai se aiheuttaa! Jos muut ovat suihkussa viileällä vedellä 5-10 minuuttia ja yksi kuumalla vedellä 30-40 minuuttia!

En minä ainakaan rupea talven ihanista pitkistä kuumista suihkusta luopumaan siksi että joku naapuri ei tykkää :D

Vierailija
16/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teidän talonyhtiössänne ei sitten saa olla suihkussa viittä minuuttia kauempaa. Alkakaa laskuttamaan vedestä asuntokohtaisesti, tehkää selväksi miten nipoja olette tai kärsikää.

Vierailija
17/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, vaikka/koska maksan itse oman vedenkulutukseni.

Vierailija
18/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talossa asuu 100 ihmistä. Jos 99 ihmistä on suihkussa 5 minuuttia ja 1 30 minuuttia, keskiarvo on 5 minuuttia 15 sekuntia. Vedenkulutus lisääntyy siis 5%. Vesilasku nousisi siis noin 1€/kk. Jos vastike on 200-400€, niin siihenkö talous kaatuu?

Vierailija
19/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei olisi. Kukin lotratkoon niin kauan kuin haluavat.

Juu juu. Kaikilla on myös oikeus pitää katumaasturiansa tyhjäkäynnillä, heittää ruokaa roskiin ja ostaa vaatteita nelinkertaisesti yli tarpeen.

Vierailija
20/34 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Jos ketuttaa kovin niin hankkikaa asuntokohtainen vesimittari taloyhtiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan