Yllättävä tunnustus, enkä tiedä miten suhtautua
Olen vieläkin häkeltynyt ja lukossa edellisiltana kuulemastani tunnustuksesta.
Tässä tapahtunut; harrastan erästä lajia ja olin harrastuspaikassa viimeisten joukossa illalla. Luulin jo jääneeni yksin, kun tuttu mies käveli tilan läpi luokseni. Luulin hänen tulevan sanomaan, että lähtee ja jään viimeiseksi, joten sammuta lähteissäsi valot. Hän alkoikin jutella niitä näitä, vaivautuneena. Olin jo aikeissa lähteä, kun hän sanoi, että "minä kyllä todella pidän sinusta, tiedän että tämä tulee nyt puun takaa". Häkellyin aivan totaalisesti ja ennen kuin ehdin sanoa mitään hän totesi tietävänsä minun olevan naimisissa ja perheellinen. Eikä sen vuoksi ollut sanonut mitään aiemmin. Sanoin jotain että "voi luoja mikä sotku..".
Tosiasia on se, että olen ollut salaa ihastunut häneen koko sen ajan jonka olemme tienneet toisemme. Mutta olen varonut visusti näyttämästä tunteitani millään tavalla ja pitänyt niitä vain naimisissa olevan naisen "piristävänä pikku fantasiana". Näköjään tietämättäni jaoin fantasiani sitten sen kohteen kanssa. Halasin häntä ja sanoin vaan voi ei ja lähdin.
Nyt loppui tuokin harrastus, en minä sinne enää mene. Olisi kiva tietää miten muut naiset olisivat samassa tilanteessa käyttäytyneet tai mitä sanoneet. Minä menin täysin lukkoon. Tai miten HÄN oikein kuvitteli minun reagoivan?!
Kommentit (18)
Minusta reagoit aika hyvin tilanteen yllättävyyteen nähden. Halaamalla osoitit myötätuntoa ja ilmaisit ehkä omat tunteesi. Et kuitenkaan alkanut selostamaan omia tunteitasi sen kummemmin, mikä oli ehkä paras ratkaisu.
Oikeastihan te nussitte siellä kaikissa asennoissa ilman kumia ja horo poksahti paksuksi :)
Tee ilmoitus raiskauksesta poliisille.
Mies pilasi koko jutun teidän molempien kannalta ottamalla asian päivänvaloon tuolla tavalla. Nyt jos kumpikaan toimii niin se on heti pettämistä. Jos mies sen sijaan olisi vähän viattomammin lähestynyt ja flirttaillut niin asiat olisi voinut "vain tapahtua" ja hups, yhtäkkiä sulla on salasuhde. Voi harmi mikä tunari mies kun ei tajunnut pelimiesten ykkösjuttua. Älä koskaan tee mitään suoraan, minkä voit hoitaa epäsuorasti.
Mies varmaan ajatteli, että tuollainen positiivinen asia voisi ilahduttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan te nussitte siellä kaikissa asennoissa ilman kumia ja horo poksahti paksuksi :)
Voi taivas :) Olet kai ajatustenlukija? Näinhän ei oikeasti käynyt, mutta arvaapa mitä tein ajatuksissani koko kotimatkan autossa? :D Ja ehkä vähän tänäänkin vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas :) Olet kai ajatustenlukija? Näinhän ei oikeasti käynyt, mutta arvaapa mitä tein ajatuksissani koko kotimatkan autossa? :D Ja ehkä vähän tänäänkin vielä..
K*rpää olet vailla, eikö miehesi kykene tyydyttämään sinua?
Vierailija kirjoitti:
Mies pilasi koko jutun teidän molempien kannalta ottamalla asian päivänvaloon tuolla tavalla. Nyt jos kumpikaan toimii niin se on heti pettämistä. Jos mies sen sijaan olisi vähän viattomammin lähestynyt ja flirttaillut niin asiat olisi voinut "vain tapahtua" ja hups, yhtäkkiä sulla on salasuhde. Voi harmi mikä tunari mies kun ei tajunnut pelimiesten ykkösjuttua. Älä koskaan tee mitään suoraan, minkä voit hoitaa epäsuorasti.
Hän ei oikein ole mikään flirtti, en tiedä osaisiko tuollaista pelailua vaikka haluaisi. Emme tunne mitenkään hirveän hyvin, vaikka olemme olleet tuttuja varmaan joku viitisen vuotta. Hän on todella komea, pitkä kuin mikä, vaalea viikinki. Oikeastaan hän on aivan suhteettoman vaatimaton käytökseltään siihen nähden kuinka upea on.
En ihan kyllä minäkään ymmärrä tuota viimeistä lausetta :D Olen kai itse aika suora siinä mielessä. No, oli miten oli, pettäminen tai salasuhde ei ole tyyliäni, joten oikeasti tämä tunnustus vaan vaikeutti aivan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei lassukat osaa, siksi runkkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Minusta reagoit aika hyvin tilanteen yllättävyyteen nähden. Halaamalla osoitit myötätuntoa ja ilmaisit ehkä omat tunteesi. Et kuitenkaan alkanut selostamaan omia tunteitasi sen kummemmin, mikä oli ehkä paras ratkaisu.
Niin. Halaaminen lähti todella empatiasta. Mies oli niin avoin siinä ja haavoittuvaisen näköinen. Halasin, koska se tuntui ainoalta oikealta teolta sillä hetkellä. Mitä edes olisin voinut sanoa. Jos olisin sinkku, olisin varmasti sanonut että onpa ihana kuulla, pidän sinusta myös. Ehkä meillä olisi voinut olla jotain yhteistä, kuka tietää. Lämmin halaus lämpimistä sanoista. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään mieti miltä sun miehestä tuntuisi jos tietäisi mitä oikein fantasioit? Hyi mikä ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään mieti miltä sun miehestä tuntuisi jos tietäisi mitä oikein fantasioit? Hyi mikä ämmä.
Ei AP:ta kiinnosta sen luuserimiehen tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksen synti. Sinä kurja syntinen luterilainen! Niinkö? ;)
Eiköhän meillä jokaisella ole omat fantasiamme. Niin, paitsi aivokuolleilla, ne ei hirveästi fanttisoi.
No ainakin reagoit mielestäni vähän enemmän kuin välttämättä tarvitsisi.