Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rasvaa tulisi syödä vielä tänään?

Vierailija
02.02.2017 |

Olen yrittänyt lisätä rasvansaantia hyvinvoinnin takia, mutta vaikeaa on!

Aamupala: keitetty kananmuna (en pysty enempää aamuisin syömään), monivitamiinitabletti, kahvi mustana
Lounas: 1/4 lautasesta parsakaalia, 1/4 raastettua porkkanaaa, n. 1 tl pestoa, n. 100g uunilohta
Välipala: jättiomena
Päivällinen: n. 100g uunilohta, puolet lautasesta vihanneksia (parsakaalia, porkkanaa, paprikaa), 1 tl pestoa, 1 rkl rypsiöljyä ja keitetty kananmuna

Mitä vielä?! Paino 55 kg ja pituus 163 cm.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän, jos aamupala on noin vähäkalorinen niin kannattaisi syödä välipalaksi enemmän. Yksi iso omena ei ole tarpeeksi, ehkä pähkinöitä seuraksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt liian vähän, jos aamupala on noin vähäkalorinen niin kannattaisi syödä välipalaksi enemmän. Yksi iso omena ei ole tarpeeksi, ehkä pähkinöitä seuraksi?

Olen tällä hetkellä kipeä. Paljonko rasvaa siis vielä?

Vierailija
4/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvelet, että lisärasva parantaisi hyvinvointiasi?

Miksi käytät rypsiöljyä? Pidätkö siitä? Vedätkö lusikalla siltään?

Kauhean vähän ja yksipuolisesti syöt muuten. Onko tuossa ruokavaliossa muuten joku tietty idea?

Itse saan helposti rasvaa syömällä kasvisruokia, joissa sitä on mukana: Salaatteja ja raasteita, joissa on öljykastike, ratatouillea, caponataa, shaksukaa,... Myös tahini on hyvää, ja hummukseen uppoaa sitä sekä öljyä. En siis ole kasvissyöjä, mutta tykkään tuollaisista ruoista. 

Kartatko maitotuotteita? Juustossahan sitä rasvaa myös olisi. Ja rasvaiseen jogurttiin tehty tsatsiki tai kurkkuraita lohen kanssa vasta hyvää onkin!

Vierailija
5/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean vähän ja yksipuolisesti syöt muuten. Onko tuossa ruokavaliossa muuten joku tietty idea?

Itse saan helposti rasvaa syömällä kasvisruokia, joissa sitä on mukana: Salaatteja ja raasteita, joissa on öljykastike, ratatouillea, caponataa, shaksukaa,... Myös tahini on hyvää, ja hummukseen uppoaa sitä sekä öljyä. En siis ole kasvissyöjä, mutta tykkään tuollaisista ruoista. 

Kartatko maitotuotteita? Juustossahan sitä rasvaa myös olisi. Ja rasvaiseen jogurttiin tehty tsatsiki tai kurkkuraita lohen kanssa vasta hyvää onkin!

Vähän ja yksipuolisesti yhden päivän perustella? Eikä edes ole yksipuolinen.

Vierailija
6/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan joka kerta kun luen näitä  "lounaalla 100g sitä ja välipalana 50g tätä... Se tekee aina pakkomielteisen (syömishäiriöisen) vaikutelman. SORI anteeksianteeksi jos olen väärässä! Silti yeensä täysin normaalipainoinen ihminen jolla on ns. kaikki hyvin (hyvä itsetunto, hyviä ystäviä jne) ei punnitse ruokiaan. Ehkä olet vain tämän ajan uhri. 

Vierailija
7/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ja yksipuolisesti yhden päivän perustella? Eikä edes ole yksipuolinen.

Miksi ihmeessä pistää malliksi yhden päivän ruoat vain? Ja vieläpä päivältä jolloin on kipeä (jos oikein ymmärsin).

Vierailija
8/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavahdan joka kerta kun luen näitä  "lounaalla 100g sitä ja välipalana 50g tätä... Se tekee aina pakkomielteisen (syömishäiriöisen) vaikutelman. SORI anteeksianteeksi jos olen väärässä! Silti yeensä täysin normaalipainoinen ihminen jolla on ns. kaikki hyvin (hyvä itsetunto, hyviä ystäviä jne) ei punnitse ruokiaan. Ehkä olet vain tämän ajan uhri. 

Laitoin määräksi arvion. Ja olen mielummin 'tämän ajan uhri', syön sen verran että tulen kylläiseksi ja kroppa näyttää hyvältä. Haluan myös olla terve. Mitä vikaa siinä on? Ps. Kuka olettaa että ihmiset syövät samalla tavalla ja samoja ruokia joka päivä? Tyhmät?

ap

Vierailija
9/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tuhanteen kilokaloriin jää energiansaanti päivässä noilla syömisillä. Jostakin kyllä pitäisi hommata lisää, jos pidemmän päälle meinaat terveenä pysyä. Joko hiilareista tai rasvasta. Varmista myös, että se monivitamiinivalmisteesi sisältää rautaa.

Vierailija
10/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä rypsiöljyä edes moottorisahani ketjun öljyämiseen. Rypsiöljyssä on liikaa omegakutosta.

Sulla tyttö on ruokavalio ihan pielessä. Vaihda öljy voihin ja kypsennä kasvikset siinä tai valele niiden päälle voita enemmän kuin ruokalusikallinen. Terve sinä et noin vähärasvaisella ruokavaliolla ja grammojen kyttäyksellä  todellakaan ole. Osa vitamiineista on sitäpaitsi rasvaliukoisia joten eivät edes imeydy kunnolla.Omena aiheuttaa verensokerin nopeaa nousua joten vippaisin sen mäkeen ja söisin sijassasi vaikka kourallisen pähkinöitä.

Vierailija
11/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä toi hemmetin vitamiinitabletti pois ja laita tilalle ruislepää ja vaikka tomaattia. Pari palaa juustoa, pähkinöitä tarttet, juustoa ja sitten rahkaa ja marjoja iltaisin. Nämä siis satunnaisessa järjestyksessä päivän aikana. Kasviksia saat syödä niin paljon kuin jaksat. Rasvaa saat kasviöljyistä ja pähkinöistä.

Vierailija
12/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä rypsiöljyä edes moottorisahani ketjun öljyämiseen. Rypsiöljyssä on liikaa omegakutosta.

Sulla tyttö on ruokavalio ihan pielessä. Vaihda öljy voihin ja kypsennä kasvikset siinä tai valele niiden päälle voita enemmän kuin ruokalusikallinen. Terve sinä et noin vähärasvaisella ruokavaliolla ja grammojen kyttäyksellä  todellakaan ole. Osa vitamiineista on sitäpaitsi rasvaliukoisia joten eivät edes imeydy kunnolla.Omena aiheuttaa verensokerin nopeaa nousua joten vippaisin sen mäkeen ja söisin sijassasi vaikka kourallisen pähkinöitä.

Älköö syökö kovaa rasvaa. Ennemmin vaikka sinistä maitoa, jos vatsa kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan