Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurjin juttu mitä olet tehnyt\mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
02.02.2017 |

Onko teillä hurjia juttuja? Mulle on tapahtunut
Sellaista että yhden yön tuttava ei päästänyt pois asunnosta, ja uhkaili ja pelotteli mua. Pääsin siltä lopulta karkuun mutta jouduin jättämään sille rahaa että päästi mut pois. Ja hurjia juttuja mitä oon tehny: itsensä myyminen, päihdekokeilut. Sit usein lähteny vaa autolla ajamaan jonnekkin ja kattonu minne se mut vie, seikkailu alkakoon. Joo, en vissiin ole ihan normaali, mutta mitäs tarinoita teillä muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa tuli tehtyä vaikka mitä: putkareissuja pari, rattijuopon kyydissä olemista liftaamista, kännisekoiluja, myymälävarkauksia ja kaikkea typerää. Nyt olen siveellinen johtotehtävissä oleva perheen äiti.

Vierailija
2/2 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kamala juttu sinulla Ap.

Itseltäni löytyy yksi: Ex-poikaystävä muuttui hiljalleen väkivaltaiseksi, ja yritti pahoinpidellä minut. Pääsin vessaan karkuun ja soitin apua samalla, kun mies yritti tulla ovesta läpi. Se oli aivan kamalaa, varsinkin kun tärkeästä ihmisestä kuoriutui tuollainen henkilö. Eron jälkeen myös vainosi minua, mutta rauhoittui aika paljon poliisien avulla. Minulla kesti tosi kauan toipua tuosta kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi