Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia etten saa naisia?

Vierailija
02.02.2017 |

Olen melko komea mutta femiiniset piirteet (olen söpö) ja olen yrittänyt saada naisia seksiin, tulin juuri pitkästä suhteesta. Tuntuu ettei kukaan halua seksiä, mitä on meneillään? En seuraa yhteiskunnan lisääntymisiä mutta onko molemmat miehet sekä naiset ainoastaan kiinnostuneita pitkistä suhteista?

Vähäsen kyllä extra vituttaa jos asia on näin, pitkässä suhteessani harrastettiin seksiä jokapäivä ja paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nirsoja. Nykyään on niin paljon tarjontaa ja media luo vääristyneitä mielikuvia unelmamiehestä ja unelmasuhteesta, että tavallinen mies ei enää kelpaa tavalliselle naiselle.

Vierailija
2/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti hyvännäköiset miehet saa seksiä (kauniit). Sikanaama mongoolit kyllä jyystää suomessa. Kokeile onnea ulkomailla, siellä naiset tulevat hakemaan hyvännäköistä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea tai söpö mies saa aina naista.

Vierailija
4/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pilalla.

Vierailija
5/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei sinulla - tai vastaavasti kauniimmalla naisella - ei ole muuta kerrottavaa ta tarjottavaa  kuin tokaista, että muuten haluaisin sulta (nainen / - _mies)  seksiä, niin vaikka olisit komeampikin tai kauniimpikin, niin en ihmettele, ettei homma etene pidemmälle. - Sinun täytyy nähdä "vähän" enemmän vaivaa...

Vierailija
6/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää olla joku Francisco Lachowski että saa edes tavis 7/10 naiselta.

Vierailija
7/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisia naisia kiinnostaa sydämen hyvyys, kiltti luonne, anteliaisuus, epäitsekkyys jne, ei pinnalliset asiat! <3

Vierailija
8/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rupsahdit ja plösähdit pitkän suhteen aikana, muttet itse huomaa asiaa.

Vierailija
9/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kauniista miehistä kuin hullu puurosta ja teen tasan selväksi, jos olen kiinnostunut.

Rumat, epätoivoiset ja itsestään liikoja ajattelevat pillunvonkaajat taas pidän etäällä. Että tuota juu...

N23

Vierailija
10/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Minulla on poikamainen babyface, mutta kuitenkin hyvät kasvonpiirteet. Olen huomannut, että naama ja se, että pitää naista ihmisenä ratkaisee kaiken. Pituus 172 cm, kapeat hartiat ja leveä lantio (paita S, housut M). Nuo asiat eivät tunnu naisia haittaavaan. Sen sijaan pieni turnoff näyttää olevan se, että olen epävarma pienestä munastani.

Vierailija
11/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä molemmat miehet?

Vierailija
12/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Minulla on poikamainen babyface, mutta kuitenkin hyvät kasvonpiirteet. Olen huomannut, että naama ja se, että pitää naista ihmisenä ratkaisee kaiken. Pituus 172 cm, kapeat hartiat ja leveä lantio (paita S, housut M). Nuo asiat eivät tunnu naisia haittaavaan. Sen sijaan pieni turnoff näyttää olevan se, että olen epävarma pienestä munastani.

Minä olen huomannut, että juuri tällaisilla korkean estrogeenin omaavilla miehillä on usein nainen. Ihme juttu.

Vierailija
13/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on nirsoja. Nykyään on niin paljon tarjontaa ja media luo vääristyneitä mielikuvia unelmamiehestä ja unelmasuhteesta, että tavallinen mies ei enää kelpaa tavalliselle naiselle.

Ai, mä en tiennytkään että unelmasuhteen tai -miehen haluaminen on vääristynyttä? Sehän on ihan normaalia. Miksi kukaan ryhtyisi huonoon suhteeseen, jos voi saada hyvän?

Vääristynyttä oli ennen vanhaan joutua pariutumaan jonkun ääliön kanssa vain selviytyäkseen.

Se on totta, että naiset ovat nirsoja. Ja hyvä niin!

Vierailija
14/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että juuri tällaisilla korkean estrogeenin omaavilla miehillä on usein nainen. Ihme juttu.

Pitkässä suhteessa kyllä mutta orgasmia he eivät heille tuota ja puhtaisiin panoihin ei kelpaa

Vierailija
15/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa kyllä mutta orgasmia he eivät heille tuota ja puhtaisiin panoihin ei kelpaa

Minä sain ja kyllä kelpaa.

Vierailija
16/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli tosiaan mtv:n sivuilla joku nollatutkimusjuttu, että leveäharteisuus lisää orgasmin todennäköisyyttä naisella. Sitä siinä ei kyllä lukenut, että leveäharteinen mies on ainut, jonka kanssa nainen voi saada orgasmin.

Vierailija
17/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulle kun katsoo,niin missä ihmeessä ne alfat oikein piilottelee: vain isomahaisia, huonoryhtisiä, rasvaniskaisia tai muuten lihavia näkyy joka puolella :) Haloo, MISSÄ TE oikein OLETTE??

Vierailija
18/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadulle kun katsoo,niin missä ihmeessä ne alfat oikein piilottelee: vain isomahaisia, huonoryhtisiä, rasvaniskaisia tai muuten lihavia näkyy joka puolella :) Haloo, MISSÄ TE oikein OLETTE??

Duunissa ja harrastuksissa. Nainen hoitaa asioinnin kaupungilla.

Vierailija
19/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas pulleita, hyllyviä, hieltä haisevia, seksuaalisesti luotaan työntäviä, ai te olettekin niitä "alfojen" asioilla juoksevia ;) Selvis, kiitos!

Vierailija
20/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas pulleita, hyllyviä, hieltä haisevia, seksuaalisesti luotaan työntäviä, ai te olettekin niitä "alfojen" asioilla juoksevia ;) Selvis, kiitos!

Juu, ei käy "alfoja" kateeks ;)