Tyttöystävää kiihottaa raskaana oleminen, onko muita samanlaisia naisia?
Häntä ei kiihota muuten naisvartalo, vaan ainoastaan ajatus raskaana olemisesta. Iso maha, turvonneet rinnat ja ajatus että lapsi on sisällään. Lisäksi sellainen ajatus että lapsi imisi nännejä ja mies kiusaisi haarovälistä kiihottaa häntä, koska se on tuhmaa ja "väärin". Tyttöystäväni ei ole ollut raskaana koskaan eikä ole halua tullakaan, ainakaan vuosiin.
Oikeastaan nuo ovat ainoat asiat jotka kiihottavat häntä joten tosi usein joudumme käyttämään liukkaria, jotta homma luistaa. Vaikkei aluksi häntä kiihottaisikaan, niin myöhemmin kyllä innostuu ja nauttii.
Kommentit (27)
Ja kiihottaisiko sinua käydä raskaana olevan vaimon kanssa tutkimuksissa ja kiihottaisiko katsoa synnytystä? Mikä synnytyksen katsomisessa kiihottaa sinua?
Et varmastikkaan ole ainoa, vaikka harvinaisemman puoleiselta tuo kuullostaakin. Se ei kuitenkaan vaadi toiselta osapuolelta mitään "uhrautumista", tai tarkoitan että vaikka toinen ei siitä kiihottuisikaan niin siinä on helppo olla mieliksi.
Juuri tuo vatsan hively kiihottaa kovasti, vaikka nainen ei olisikaan raskaana. Synnytyksessä haluaisin ehdottomasti olla mukana, monestakin syystä. Synnytys kiihottaa valtavasti, mutten osaa tarkalleen sanoa mikä siinä se juttu on. Nainen jalat levällään maha pystyssä kykenemättömänä tekemään mitään.. koko ajatus on vaan todella kiihottava ja tykkään katsella synnytysvideoita
Tuo juuri minuakin kiihottaa synnytyksessä.. se avuttomuus.
Tollasii naisia pitäis olla enemmän :D ois kiva yhteinen harrastus kattella synnytysvideoita..
Minkä ikäinen olet muuten Ellen? Itse olen 27 ja olisi tosi kiihottavaa toteuttaa näitä fantasioita sinun kanssa :) itsellä on tosin jo miesystävä mutta häntä ei kiinnosta nämä jutut ollenkaan :(
N27
No jos olisi raskaana oleva nainen, mitä haluaisit hänelle tehdä? Sivellä vatsaa vai mitä?
Minua kiihottaa tosiaan myös stetoskooppi. Se kun joku kuuntelee sillä sydäntäni tai vatsaani. Taidan olla ainut tällaisen fantasian omaava Suomessa :( englanninkielistä materiaalia aiheesta löytyy, se on heartbeat Fetish tai auscultation fetish englanniksi.
N26