Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ilmoitti minulle että hän ei enää halua seksiä.

Vierailija
02.02.2017 |

Ei minun kanssa eikä muiden kanssa. Ei ole siis ketään toista, vaan halut vain täysin poissa. Ehkä stressiä, ehkä masennusta, ehkä matala libido ylipäätään, ehkä kyllästynyt samanlaiseen seksiin, meistä ei varmaan kumpikaan tiedä miksi hänen halut on poissa, nuo on vain arvauksiani. Olemme olleet neljä vuotta yhdessä, ja ollaan molemmat täytetty aika äskettäin 40. Onko ok lopettaa suhde tuollaisen ilmoituksen takia? Vai mitä tehdä että halut palaavat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle että ottaa vähän työtaakkaa pois.

Vierailija
2/4 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan pätevä syy eroon tai rakastajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi edes tuollaista sanoa?

Vierailija
4/4 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun kanssa eikä muiden kanssa. Ei ole siis ketään toista, vaan halut vain täysin poissa. Ehkä stressiä, ehkä masennusta, ehkä matala libido ylipäätään, ehkä kyllästynyt samanlaiseen seksiin, meistä ei varmaan kumpikaan tiedä miksi hänen halut on poissa, nuo on vain arvauksiani. Olemme olleet neljä vuotta yhdessä, ja ollaan molemmat täytetty aika äskettäin 40. Onko ok lopettaa suhde tuollaisen ilmoituksen takia? Vai mitä tehdä että halut palaavat?

Annat hänelle aikaa ja tilaa harrastaa ja rentoutua, et painosta seksillä, mutta annat kuitenkin läheisyyttä. Muista tukea ja kehua häntä, kyllä hän siitä aikanaan taas innostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi