Panoni sekosi kännissä
Tuore pano kyseessä. Ollaan nähty vasta kolme kertaa. Nyt viimesellä kerralla juotiin viiniä ja siideriä ja hän oli nauttinut alkoholia ennen jo kun nähtiin.
No siinä sitten kun pääsin hänen luo, hän sekosi jotenki ihan täysin. Hän teki juttuja, joista en pitänyt ja sanoin siitä ja hän sekosi vaan lisää. Ei tosiaan ollut mitenkään agressiivinen, mutta en ole ikinä kokenut pelkoa kenenkään miehen kanssa paitsi silloin. Aamulla se oli taas ihan mukava ja oli hauskaa. Nyt kuitenkin uusi tapaaminen tässä sovittuna ja aloin miettiä että pitäskö vaan dumppaa koko mies. Tuntuu ihan vitun tyhmältä edes miettiä tällaista, koska tiedän vastauksen ehkä itsekin, mutta edes ihan hyviä panoja on vaan niin vaikea löytää ja tuossa oli niin lupaava alku.
Kommentit (11)
Kusiko se lattialle ja puhu sekavia, niin kun sen yhden mamman pano.
En tiedä viittinkö kertoa yksityiskohtia... mutta joo mä luulen kyllä että mulle tuli just muuta tekemistä huomisillalle..
ap
Missäpäin Suomea tapahtui? Vantaalla?
Tiedän vaan yhden sekoboltsin olleen radalla viime päivät ja siksi tuli mieleen :-)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä viittinkö kertoa yksityiskohtia... mutta joo mä luulen kyllä että mulle tuli just muuta tekemistä huomisillalle..
ap
En ihan heti usko että humala pelkästään olisi sekoilun tai sulle inhottavan jutun syy. Alkoholi kyllä laskee estoja että silloin todellinen luonne paljastuu. Me on harrastettu juttuja joita joku pitäisi ällöttävinä tai pervoina.
Leikkejä ja vielä turvasana jos ei halua.
Tietenkin ihmisä on erillaisia. Itekkin rento jätkä mutta auta armias jos ei saa aamukahvia. Siihen on semmoinen addiktio ettei mitään rajaa. Ainoa asia minkä puutteesta suutun, niin on käynyt kerran. Siksi pidän itse huolen että kaapissa on aina kahvia.
Seksi on sikäli herkkä juttu että siinä ei saa toista loukata. Jos ei sulla toimi nykyisen kanssa niin vaihda. Ukkoja ja akkoja on loputtomasti. Kannattaa etsiä sellainen jolla on samat mieltymykset. Niitä on niinkin kuivia tyyppejä joita kiinnostaa harvoin. Sitten mun kaltaisia jotka on kuin partiolaiset, aina valmiina.
Vähän yksityiskohtia nyt? Jäi häiritsemään.
Ei oo Vantaa. No sanotaanko että mulla ei saa olla omia mieltymyksiä ollenkaan vaan mun tehtävä sängyssä on miellyttää miestä ja totella mitä mies sanoo. Kuitenkin siis selvinpäin ollessa oli hyvinkin huomioon ottava
ap
Oletko varma, että oli ottanut vain alkoholia? Kai otit puheeksi miehen kanssa asian?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että oli ottanut vain alkoholia? Kai otit puheeksi miehen kanssa asian?
En oo varma...mietin kyllä että olikohan jotain muutakin
Otin puheeksi ja väitti ettei muista että olis ollut sellainen kuin oli.
ap
Kerro vähän tarkemmin.