Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoiset ja isorintaiset naiset oikeuttavat lihavuutensa rinnoillaan?

Vierailija
02.02.2017 |

"Olenhan mä vähän ylipainoinen, mutta kun mulla on niin isot tissit."

Oli se sitten läski sitten reisissä tai tisseissä, niin läskiähän se silti on. Ja pliis, älkää jaksako jankuttaa mistään rintarauhaskudoksesta, kun painatte yli 80 kg.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on olo, että on kuvottava läskeineen, laihdutus ei ole niin yksinkertaista, kun syö psyykenlääkkeitä. Niin haluaa korostaa jotakin tai joitakin hyviä piirteitä (hyviä ainakin joidenkin mielestä). Naisilla on älyttömät ulkonäköpaineet, paljon vahvemmat kuin miehillä.

Vierailija
2/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Harvalla se rasva kertyy pelkästään tisseihin, vaan kyllä sitä persuuksista ja vatsan ympäriltä löytyy myös.

Isoihin tisseihin vetoaminen on pelkkä tekosyy olla laihduttamatta.

Mutta vielä oudompia ovat ne, jotka väittävät olevansa "kurvikkaita", vaikka ovat oikeasti vain omenalihavia. Kurvit on kurveja ja ylipaino ylipainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on oikein jees.

Vierailija
4/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää! 

Vierailija
5/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on olo, että on kuvottava läskeineen, laihdutus ei ole niin yksinkertaista, kun syö psyykenlääkkeitä. Niin haluaa korostaa jotakin tai joitakin hyviä piirteitä (hyviä ainakin joidenkin mielestä). Naisilla on älyttömät ulkonäköpaineet, paljon vahvemmat kuin miehillä.

...Täh?

Vierailija
6/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön tärkein tarkoitus on saada seksiä, ja tunnetusti naisista käytännössä kaikki sitä saavat, mutta miehistä vain komeat. Eli tässä todelliset paineet ovat miehillä.

Parisuhteessa molemmilla on sama tilanne: paremannäköinen saa tasokkaamman kumppanin. Ei siis eroa.

Työelämässä, politiikassa ja missä lie on myös sama tilanne: kaunis nainen ja pitkä harteikas mies ovat pidetympiä. Ei siis eroa tässäkään.

Eli todellisuudessa miehillä ulkonäössä pitäisi olla enemmän paineita, mutta yleisesti naiset laumasieluisemman ja heikomman luonteensa vuoksi kokevat paineita enemmän.

Vierailija
7/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oikeuta mitään rinnoillani, mutta tottakai se ärsyttää, että paita on kokoa 42 kun housut on kokoa 38, ja saa näyttämään paljon lihavammalta kuin olen. Ja juuri näyttämään yli 80-kiloiselta, mitä en todellakaan ole. En näytä lihavalta, jos pidän hyvin ihonmyötäisiä vaatteita, mutta sitten rintani korostuvat ihan valtavasti.

Vierailija
8/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä oikeuta mitään rinnoillani, mutta tottakai se ärsyttää, että paita on kokoa 42 kun housut on kokoa 38, ja saa näyttämään paljon lihavammalta kuin olen. Ja juuri näyttämään yli 80-kiloiselta, mitä en todellakaan ole. En näytä lihavalta, jos pidän hyvin ihonmyötäisiä vaatteita, mutta sitten rintani korostuvat ihan valtavasti.

ei voi haitata.

Vierailija
9/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ap oikeuttaa moukkamaisen muiden henkilökohtaisuuksiin  puuttumisensa? Ja älä viitsi jankuttaa kansanterveydestä, "huolestasi" tai mistään muustakaan teeskennellystä paskasta.

Elämämkoulu jäänyt kesken ja sitä myötä koulukiusaaminenkin, eli tylsää on, ja johonkin pitäisi oma kurjuutensa purkaa? Mutta hei, mä keksin, ylipainoiset! Ja otetaan siihen uutena isot rinnat, niin ei voi syyttää mistään varsinaisesta läskirasismista, kun ne on vaan ne isot rinnat. Että mä olen hyvä.

Vierailija
10/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ylipainoisilla on usein kasvojen alueen lävistys ja jotain haalistuneita vihreitä/sinisiä/punaisia raitoja hiuksissaan? Lisänä myös hyvin suuria koruja niin korvissa kuin kaulallakin. AI joo ja jalassa leggingsit ja yläkehon peittona helvetin avonainen tunika tai muu rätti.

Vierailija
11/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi oikeuttaa se paljonko painan? Olen lihava ja siinä se.

Vierailija
12/12 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainoinen ja isorintainen laihduttaisi itsensä hoikaksi, tissit muistuttaisivat lähinnä roiskeläppiä. 

Ne voi heittä vaikka olalle  ...  ja matka jatkuu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän