Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko masennus palata vain yhtäkkiä?

Vierailija
02.02.2017 |

Olen ollut "pirteänä" yli kaksi vuotta edellisestä jaksosta, mutta parin viikon ajan on ollut voimaton, olo ja itkettää ilman mitään syytä. Pelottaa, että tästäkö se taas alkaa.. Mitään kummempaa ei ole myöskään sattunut, tuntuu ettein vain jaksa tehdä mitään. Kotinikin on sekasorto enkä ole käynyt kaupassa 3 päivään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on diagnoosina toistuva masennus... googlaa.

Vierailija
2/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos masennusta ei hoida kunnolla, se voi uusiutua myöhemmin ja joillakin ihmisillä se voi kroonistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
4/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi aiheuttaa masennuksen

Vierailija
5/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se uusiutua, vaikka sen olisi hyvin hoitanutkin. Kuuluu taudinkuvaan.

Vierailija
6/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Mulla siihen vaikuttaa kyllä elämäntilanteet aika paljon. En ole ollut  "ilman syytä" masentunut koskaan. Otan ehkä kaiken liian raskaasti, jos jotain tulee?

Vierailija
7/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se ikävä kyllä. Itsellä alkoi minulle pitkän hyvän kauden jälkeen (useampi kuukausi) taas salakavalasti kauhea väsymys ja pikkuhiljaa tuli mukaan masentuneet ja itsetuhoiset ajatukset ja paniikkikohtaukset. Nyt tuntuu olevan taas hieman kohenemaan päin, ainakin paniikkikohtaukset ovat jo jääneet taa. Pitelen peukkuja että lisääntyvä valon määrä auttaisi. Masennuslääke on käytössä. Toistuva masennus siis minulla, keskivaikea jakso käynnissä kun syksyllä oli jo ehditty merkitä papereihin elpymisvaihe ja toivoin jopa työelämään palaamista.

Vierailija
8/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se ikävä kyllä. Itsellä alkoi minulle pitkän hyvän kauden jälkeen (useampi kuukausi) taas salakavalasti kauhea väsymys ja pikkuhiljaa tuli mukaan masentuneet ja itsetuhoiset ajatukset ja paniikkikohtaukset. Nyt tuntuu olevan taas hieman kohenemaan päin, ainakin paniikkikohtaukset ovat jo jääneet taa. Pitelen peukkuja että lisääntyvä valon määrä auttaisi. Masennuslääke on käytössä. Toistuva masennus siis minulla, keskivaikea jakso käynnissä kun syksyllä oli jo ehditty merkitä papereihin elpymisvaihe ja toivoin jopa työelämään palaamista.

Ja tämä huononemiskausikin on nyt siis taas kestänyt jo... Neljä kuukautta. Ehkä vielä pari ennenkuin jaksaminen on siedettävällä tasolla jos tätä samaa kehityskaarta jatkaa?

Vierailija
9/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/10 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up