Tehdas vai asiakaspalvelu
Menisittekö mielummin töihin isoon tehtaaseen yksinkertaiseen, mutta tarkkuutta vaativaan työhönvai call centeriin? Kummassa on parempi palkka, jos ei ole vielä työkokemusta ehtinyt kertyä?
Kommentit (12)
Tehtaalle tietenkin. Yleensä kaikenlaisia vuoroja tarjolla, hyviä lisiä ja töitä riittää ylitöitä myöten jos huvittaa tehdä. Työ on liukuhihnaduunia eikä ketään tarvi mielistellä. Ehdottomasti parempi liksa kuin kaupan kassalla, muutenkin rennompi meininki oli sitte mikä tehdas tai varasto tahansa.
Tehtaalle itse menisin. Olen tehnyt tehdasmaista liukuhihnaduunia varastolla kaksi vuotta aikoinaan ja oli ihan jees. Erittäin tylsää ja sisällötöntä hommaa mutta siinähän se, kivat työkaverit ja päivät meni nopeesti, liksa oli hyvä. Nykyään opiskelen ja suunnittelen taas osa-aikatyötä johonkin tehdashommiin tai takaisin tuonne missä olen ollutkin.
No tehtaalla voit olla niin rähjäinen ja niin pahalla päällä kuin huvittaa ;D
Kaupan kassalla periaatteessa et.
Kiitos 😊
Mitä siellä tehtaassa sitten tienaa pk-seudulla? Tää olis 8-16 työ
Eikun sori ethän sä kaupan kassasta puhunut! :D
No toi asiakaspalvelutyö olis puhelimessa tapahtuvaa ajan varaamista lääkäriasemalle
Riippuu ihan susta itsestäsi, sovitko enemmän asiakaspalveluun vai tehtaalle? Tehdastyö on hyvin rutiininomaista liukuhihnahommaa. Jos sovit asiakaspalveluun niin se on ihan hyvä myös.
Oon ollut vuosia kaupassa töissä ja suoraan sanottuna kyllästyttää. Mutta onkohan Call center työ vähemmän ärsyttävää?
Ehdottomasti tehtaalle. En ole mikään sosiaalinen ihminen enkä sovi ollenkaan asiakaspalveluhommiin. Ja vihaan puhelimeen puhumista. Palkasta en osaa sanoa mutta ero saisi olla melkoinen että edes harkitsisin tuota toista vaihtoehtoa.
Tietääkö joku paljon olisi kk palkka tehtaassa, jos ei ole aikaisempaa (tehdas) kokemusta?
Niin?