Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdas vai asiakaspalvelu

Työnhakija
01.02.2017 |

Menisittekö mielummin töihin isoon tehtaaseen yksinkertaiseen, mutta tarkkuutta vaativaan työhönvai call centeriin? Kummassa on parempi palkka, jos ei ole vielä työkokemusta ehtinyt kertyä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaalle tietenkin. Yleensä kaikenlaisia vuoroja tarjolla, hyviä lisiä ja töitä riittää ylitöitä myöten jos huvittaa tehdä. Työ on liukuhihnaduunia eikä ketään tarvi mielistellä. Ehdottomasti parempi liksa kuin kaupan kassalla, muutenkin rennompi meininki oli sitte mikä tehdas tai varasto tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaalle itse menisin. Olen tehnyt tehdasmaista liukuhihnaduunia varastolla kaksi vuotta aikoinaan ja oli ihan jees. Erittäin tylsää ja sisällötöntä hommaa mutta siinähän se, kivat työkaverit ja päivät meni nopeesti, liksa oli hyvä. Nykyään opiskelen ja suunnittelen taas osa-aikatyötä johonkin tehdashommiin tai takaisin tuonne missä olen ollutkin.

Vierailija
4/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehtaalla voit olla niin rähjäinen ja niin pahalla päällä kuin huvittaa ;D

Kaupan kassalla periaatteessa et.

Vierailija
5/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 😊

Mitä siellä tehtaassa sitten tienaa pk-seudulla? Tää olis 8-16 työ

Vierailija
6/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun sori ethän sä kaupan kassasta puhunut! :D

Vierailija
7/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi asiakaspalvelutyö olis puhelimessa tapahtuvaa ajan varaamista lääkäriasemalle

Vierailija
8/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan susta itsestäsi, sovitko enemmän asiakaspalveluun vai tehtaalle? Tehdastyö on hyvin rutiininomaista liukuhihnahommaa. Jos sovit asiakaspalveluun niin se on ihan hyvä myös.

Vierailija
9/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka lähinnä kiinnostaa 😀

Vierailija
10/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut vuosia kaupassa töissä ja suoraan sanottuna kyllästyttää. Mutta onkohan Call center työ vähemmän ärsyttävää?

Vierailija
11/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tehtaalle. En ole mikään sosiaalinen ihminen enkä sovi ollenkaan asiakaspalveluhommiin. Ja vihaan puhelimeen puhumista. Palkasta en osaa sanoa mutta ero saisi olla melkoinen että edes harkitsisin tuota toista vaihtoehtoa.

Vierailija
12/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku paljon olisi kk palkka tehtaassa, jos ei ole aikaisempaa (tehdas) kokemusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi