Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole vieläkään tullut kotiin, niin vähän yhteistä aikaa meillä?

Vierailija
01.02.2017 |

Tekstailtiin 16.30 ja mies oli silloin menossa uimahalliin ja sanoi tulevansa sen jälkeen. Eipä näy. Onko normaalia että ehditään nähdä valveilla ehkä max tunnin päivässä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olis meillä.

Kumpikin halutaan olla yhdessä ja viihytään. Mutta jotkut tarvivat enemmän omaa aikaa. Tai sitten käy vieraissa.

Vierailija
2/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia että tuollaisesta asiasta tehdään ihmettelyaloitus tänne? Onko sulla ap kaikki valot päällä? Kai sulla pitäis oikeesti joku oma näkemys normaalista  olla sen sijaan että kyselet tyhmiä tuntemattomilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee kotiin yleensä klo 21 aikoihin, joka päivä. Rakentaa meille uutta kotia. Mä viihdyn yksin ja tarvitsenkin aikaa olla itsekseni eli vähäinen yhdessä oloaika ei mua haittaa. 

Vierailija
4/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minunkaan mieheni tullut. Ja meillä on lapsi, joka näkee isäänsä arkisin 1-2 tuntia. Mies on kyllä siis töissä, hän ei harrasta mitään. Viikonloppuisin puuhataan kyllä yhdessä sitten tämänkin edestä. Minulle riittä se, että viikonloppuisin miehestä ihan välittyy se, että hän haluaa olla meidän kanssa. Työ on pakollista ja se pitää hyväksyä. Mutta jos sun mies suorastaan välttelee yhdessä olemista, niin se ei kyllä olis ok...

Vierailija
5/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (N) tulin kotiin äsken. Kävin töiden jälkeen ystävän kanssa kahvilla ja sitten kuntosalilla. Huominen venyy yhtä pitkäksi, perjantai samoin. Viikonloppuna on aikaa olla ihan kotona ja harrastaa yhdessä miehen kanssa. Meillä ei ole lapsia, joten ei ole mitään syytä könöttää arki-iltaisin kotona kun kerran molemmilla on omat harrastuksensa ja menonsa.

Vierailija
7/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on flirtannut jonkun Lollotin-Lissun kanssa ja ne ovat päätyneet kaffen kautta villeihin anaalileikkeihin.