Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäa hittoa?? Kävin kyylääs serttilää faces, sil o bernipaimenkoira?

Vierailija
01.02.2017 |

Mite ihmees se o saannu koiran itselleen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sillä ole eläintepitokielto? Ilmoitusta viranomaisille niin pääsee koiraraukka turvaan.

Vierailija
2/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on serttilä ja miksi hän ei olisi saanut koiraa itselleen, mutta eihän Suomessa koiran ostaminen ole mikään sellainen toimenpide, että siihen pitäisi olla lupa! Kuka tahansa voi ostaa koiran jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantien ilmoitusta eteenpäin niin saadaan koira pikaisesti turvaan!

Vierailija
4/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serttilällä on eläintenpitokielto vielä monta vuotta. On mm näännyttänyt koiran lähes hengiltä, piikittänyt huumeita koiraan ja ylipäätään kaltoinkohdellut koiria ja omia lapsiaan. Yrittää jatkuvasti eri nimillä ostaa koiraa mutta onneksi tieto leviää nopeasti. Todella sairas tämä ihminen!!

Vierailija
5/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä yhdestä haisevasta rakista? Niitä on muutenkin aivan liikaa.

Vierailija
6/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sivuilleen netistä kuvia ja väittää että on hänen tai tulossa hänelle muttei oikeasti ole!

Vierailija
7/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sillä yhdellä haisevalla rakilla on väliä kuin sulla:)

Vierailija
8/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, en mäkään pahemmin koirista pidä.

Mutta en mä tykkää että sekopäille niitä myydään. Eihän ne osaa kouluttaa niitä koiria ja taas luetaan lehdestä kun koira hyökkäsi viattoman ohikulkijan pohkeeseen kiinni.

Vierailija
9/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen lapset on?

Vierailija
10/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tämä Serttilä on? Mistä tullut tunnetuksi? Minä en ole törmännyt hänen nimeensä kun palstalla.

Vierailija
11/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sen lapset on?

Kotona kaikki 7

Vierailija
12/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sen lapset on?

Kotona kaikki 7

Huostaanotettuina kaikki 7. Luojan kiitos.

Vierailija
13/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka on serttilä ja miksi hän ei olisi saanut koiraa itselleen, mutta eihän Suomessa koiran ostaminen ole mikään sellainen toimenpide, että siihen pitäisi olla lupa! Kuka tahansa voi ostaa koiran jos haluaa.

Oho, tulipa tähän alapeukkuja vaikka ihan totta kirjoitin! Mutta en kirjoittanut, että tuo olisi hyvä asia, ettei tarvita lupia... Mutta onhan se ihan selvä, että ihmisiä on monenmoisia ja osa koiranomistajistakin myy ihan rahankiiltosilmissään pentuja ihan kelle vaan. Ja eikös Virosta rahdata niitä koiria niistä pentutehtaista? Että ei ole minusta mikään "ihme" että joku "serttilä" on hankkinut koiran..

Lemmikkieläimien pito voisi kyllä hyvinkin luvanvaraista....

Vierailija
14/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko btw asiasta kukkaruukkuun, katsoneet ton Serttilän videon missä ilmeisesti "imitoi" jotain muusikkoa...? Ei hyvää päivää mä sanon..

Vierailija
15/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän tehnyt jotain rikoksia?

Vierailija
16/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös sitä mieltä että jos ihminen haluaa minkä tahansa lemmikin hänen on pakko käydä joku kurssi tätä varten. Kissoja otetaan herkemmin ihan huvikseen koska ovat halpoja tai ilmaisia. Koirille varsinkin pitäisi olla joku rotuun liittyvä perehdytys kurssi jotteivat koirat joutuisi vääriin käsiin. Kurssien pitäisi myös olla melko kalliita jotta ihmiset joutuisivat säästämään sitä varten ja kunnolla miettimään että onko heistä todella siihen ja myös ammattilaisia voisi olla haastattelemassa sopiiko haluttu lemmikki hakijalle!

Vierailija
17/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne sen omia taida olla. Vähän väliähän sillä on kaverinkoirien kuvia tai kuvia ihan vaan googlesta ja väittää niitä omikseen. Kuhan provoaa vaan. Teille ketkä ihmettelette kuka serttilä on, niin hänet tiedetään mm facebookissa pyörineistä varoituksista joissa kielletään myymästä hänelle mitään eläimiä. Hänsetä myös on usein keskusteluita mm. äityleissä.

Vierailija
18/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös sitä mieltä että jos ihminen haluaa minkä tahansa lemmikin hänen on pakko käydä joku kurssi tätä varten. Kissoja otetaan herkemmin ihan huvikseen koska ovat halpoja tai ilmaisia. Koirille varsinkin pitäisi olla joku rotuun liittyvä perehdytys kurssi jotteivat koirat joutuisi vääriin käsiin. Kurssien pitäisi myös olla melko kalliita jotta ihmiset joutuisivat säästämään sitä varten ja kunnolla miettimään että onko heistä todella siihen ja myös ammattilaisia voisi olla haastattelemassa sopiiko haluttu lemmikki hakijalle!

Hahhaa! Samalla voisivat sitten varmistaa, että kaikki lapsia havittelevat ovat varmasti valmiita ja kykeneviä! Ja sitten pitäisi laittaa työttömät hiekottamaan katuja. Nih!

Vierailija
19/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Sittarissa ostamassa 20 kg säkillisen Sertiä koiralleni.

Kassajonossa joku nainen takanani kysyi omistanko koiran. Mitä hemmettiä se

ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä