Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa poikalapsen.

Vierailija
01.02.2017 |

Meillä on kolme tyttöä. Mieheni haluaa epätoivoisesti poikalapsen. Kaikki illat ja melkein kaikki muukin vapaa-aika kuluu keinojen etsinnässä. Seksiä kuulema harrastetaan vasta kun varmistuu että mahdollinen alulle pantava lapsi on poika.
Järkipuhe ei auta. Rahaakin mennyt muutamaan lääkärikäyntiin. Kuinka miehen saa järkiinsä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on että toivoo tyttöä tai poikaa?

Vierailija
22/36 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoikaa poika ja antakaa tytöt kotiin, jossa heitä rakastetaan sukupuolesta välittämättä. Moni lapseton tai lisää lapsia toivova olisi ikionnellinen saadessaan lapsen olipa hän tyttö tai poika. Käsittämätöntä idiotismia mieheltäsi puhua tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka vammanen kuha on poika!

Vierailija
24/36 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on että toivoo tyttöä tai poikaa?

Siinä ei olekaan mitään pahaa, jos TOIVOO jotain. Aloituksen kunnolla lukemalla selviää, mikä tässä tapauksessa on ongelma ja iso sellainen.

Vierailija
25/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina halunnut lapsen joka on poika. En halua tyttölasta ja tiedän että olisin valtavan pettynyt jos saisin tytön enkä varmasti pystyisi rakastamaan häntä. Siksi tuskin teen ikinä lapsia sillä jos tyttö tulisi eipä hän sille mitään voisi ja kurjaa olisi hänen elämä. Suurin haave olisi kaksospojat!

Joo, älä missään nimessä tee ikinä lapsia! Huhhuh mitä puhetta, aivan sairasta.

Vierailija
26/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivon yli kaiken saavani tyttövauvan tulevaisuudessa jos raskaaksi ylipäänsä tulen. Tottakai poikaakin rakastaisin yli kaiken, ei todellisuudessa sukupuolella ole väliä. Jos saisi toivoa niin toivoisin itselleni kaksi tyttöä, minulla on heille jo nimetkin valmiina, pojalle kyllä myös ;D

Vierailija
27/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tyttövauvan, nään jo tulevaisuuteen ja itseni tyttövauvan äitinä, olen aivan varma että saan tyttölapsen. Meidän suvussa on valtavasti tyttölapsia, kaikilta löytyy vähintään yksi tyttö, suurimmalla osalla kaikki lapset tyttöjä.. :D

Vierailija
28/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies halusi alunperin pojan, mutta nyt on niin rakastunut meidän pieneen prinsessaan :)

Vierailija
29/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tyttövauvan, nään jo tulevaisuuteen ja itseni tyttövauvan äitinä, olen aivan varma että saan tyttölapsen. Meidän suvussa on valtavasti tyttölapsia, kaikilta löytyy vähintään yksi tyttö, suurimmalla osalla kaikki lapset tyttöjä.. :D

Mä suunnittelin aina että saan yhden lapsen, tytön. Ja näin kävi :)

Vierailija
30/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kanssa vitsailemme vähättelevästi toisen sukupuolesta juuri niin, että puhutaan vauvasta ja täsmennetään, että tyttö/poikavauva tietenkin olisi hankinnan alla. Minusta on vain surkuhupaisaa, että niin ajattelevia ihmisiä on oikeasti olemassa. En tekisi lapsia sellaisen kanssa.

Vierailija
31/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tiedänpä yhden tällaisen sukupuolentoivojan... sekä hän että miehensä toivoivat poikaa. Tyttö tuli. Olivat pettyneitä. Nainen tuli toisen kerran raskaaksi, oli tulossa poika. Sai keskenmenon, ei tullut poikaa. Sen jälkeen ei ole raskaaksi tullut. Ja sen sanon, ihan oikein hänelle. Esikoistyttö olisi jäänyt kuopuspojan jalkoihin.

Vierailija
32/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos waimo ole miehellensä antawa miehistä perillistä, on hänet miehensä toimesta hyljättäwä ja miehen mahdollisimman pian uusi waimo siitettäwä!!

Vierailija
33/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyaikana kannata saada poikalasta. Joutuu vain feministien kynsittäväksi.

Vierailija
34/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ei kannata nykyään saada tyttölasta. Voi joutua lassukan raiskaamaksi.

Vierailija
35/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ei kannata nykyään saada tyttölasta. Voi joutua lassukan raiskaamaksi.

Siinä se heti nähtiin. 

Vierailija
36/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli 3poikaa, totes et pitää se tyttö vielä tehdä. Nyt lapsia 6, ja kaikki poikia, ei tullu heille tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi