Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erot hiustenlaadussa: Suomalaiset naiset vs ulkomaalaiset naiset

Vierailija
01.02.2017 |

Olen huomannut, että ulkomaalaisilla naisilla on yleensä paljon kauniimman, terveemmän ja eloisamman näköiset hiukset kuin suomalaisilla naisilla. Ulkomaalaisilla naisilla on yleensä pitkät, paksut, kiiltävät ja terveen näköiset hiukset. Suomalaisilla naisilla taas on melko usein lyhyet hiukset, mutta niilläkin suomalaisilla naisilla, joilla hiukset ovat pitkät, ovat nämä hiukset valitettavan usein ohuet, kuivakat, harottavat, sottaiset ja lättänät.

Mistä nämä erot johtuvat? Onko suomalainen hiuslaatu vain luonnostaan noin paljon erilainen, kuin mitä se ulkomailla on? Vai eivätkö suomalaiset naiset hoida hiuksiaan niin kuin ulkomaalaiset naiset? Vai johtuuko se molemmista noista asioista?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen hiuslaatu on lasimainen, se on paljon vaikeampi hoitaa ja etenkin muotoilla ja saada jäämään muotoonsa. Samantyyppinen hiuslaatu taitaa olla kiinalaisilla, joilla on ohuet ja suorat hiukset. 

Täällä on nykyään paljon etnisiä partureita, joiden on vaikea osata leikata suomalaisen miehen hiusta, vaikka arabihiuksiin taikovatkin mitä hienompia kampauksia. 

Vierailija
2/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaalainen hiuslaatu on hento. Itselläni on ohuet hiukset mutta silti juuri hiusten perusteella luullaan ulkomaalaiseksi. Tiedä sitten miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Skandinaavien hiuslaatu on yleisesti hentoa ja ohutta. Koskee niin miehiä, kuin naisiakin.

Vierailija
5/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet ulkomaalaisia naisia nähnyt?

Tavisten hiukset ovat kyllä ihan samanlaisia.

Jos vertaan telkkarin/netin naisiin niin

.. äh en jaksa selittää. Helmiä sioille.

Vierailija
6/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Skandinaavien hiuslaatu on yleisesti hentoa ja ohutta. Koskee niin miehiä, kuin naisiakin.

Suomalaiset eivät ole skandeja.

Vierailija
7/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans luonnostaan todella liukkaat hiukset, vaikka ovatkin paksut. No kävin reilu vuosi sit ottaa permiksen ja se jotenkin paransi pysyvyyttä, kun rakenne muuttui. Kampuksetkin pysyvät nyt paremmin vaikka tuhoa se permis oikeasti hiuksille tekee. Hiukseni ovat puoleen selkään.

Vierailija
8/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan Barcelonassa käydessäni huomasin, että sielä monella oli luonnollisenvärinen pitkä tukka.

Vierailija
9/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista pohdintaa. Minullakin on tapana tehdä havaintoja ja kirjoittaa niistä av:lle.

Itse olen huomannut, että ulkomaalaisilla miehillä on yleensä paljon kauniimman, terveemmän ja eloisamman näköiset penikset kuin suomalaisilla miehillä. Ulkomaalaisilla miehillä on yleensä pitkät, paksut, kiiltävät ja terveen näköiset penikset. Suomalaisilla miehillä taas on melko usein lyhyet penikset, mutta niilläkin suomalaisilla miehillä, joilla penikset ovat pitkät, ovat nämä penikset valitettavan usein ohuet, kuivakat, harottavat, sottaiset ja lättänät.

Mistä nämä erot johtuvat? Onko suomalainen penislaatu vain luonnostaan noin paljon erilainen, kuin mitä se ulkomailla on? Vai eivätkö suomalaiset miehet hoida peniksiään niin kuin ulkomaalaiset miehet? Vai johtuuko se molemmista noista asioista?

Vierailija
10/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vastaan ulkomaalaiset. Jännä, että ruotsalaisillakin on sitten samanlaiset hiukset kuin afrikkalaisilla kun itse luulin eroja olevan jopa samalla mantereella.

Vierailija
11/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä paksuhko ja taipuisa tukka. Lucky me. :)

Vierailija
12/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on suomalaisittain aika erikoinen, meillä hius on paksu ja karhea. Eli jos muualla on paksua ja sileää, se sileys tehdään. Niin mekin :)

Suomessa on pääosin hentoa lasimaista hiusta. Geenien vuoksi, oletan.

Vierailija
13/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista pohdintaa. Minullakin on tapana tehdä havaintoja ja kirjoittaa niistä av:lle.

Itse olen huomannut, että ulkomaalaisilla miehillä on yleensä paljon kauniimman, terveemmän ja eloisamman näköiset penikset kuin suomalaisilla miehillä. Ulkomaalaisilla miehillä on yleensä pitkät, paksut, kiiltävät ja terveen näköiset penikset. Suomalaisilla miehillä taas on melko usein lyhyet penikset, mutta niilläkin suomalaisilla miehillä, joilla penikset ovat pitkät, ovat nämä penikset valitettavan usein ohuet, kuivakat, harottavat, sottaiset ja lättänät.

Mistä nämä erot johtuvat? Onko suomalainen penislaatu vain luonnostaan noin paljon erilainen, kuin mitä se ulkomailla on? Vai eivätkö suomalaiset miehet hoida peniksiään niin kuin ulkomaalaiset miehet? Vai johtuuko se molemmista noista asioista?

Ai saatana, harottava ja lättänä penis! Päivän naurut, kiitos! :D

Vierailija
14/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on semmoset kalpeet, näppyläiset ja tulipunaiset penikset ja eteläeurooppalaisilla sopivan päivettyneet ja mokkaiset

Vierailija
15/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap saapi ihan rauhassa ihmetellä. Suosittelen noin alkuunsa vaikka peruskoulun ja lukion biologian tunteja kerrattavaksi, jos tämmöinen asia ihmetyttää.

Vierailija
16/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen hiuslaatu on etenkin miehillä ihan perseestä kun hiukset alkaa tippumaan jo parikymppisenä.

Vierailija
17/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla suomalaisilla miehillä hiukset lähtee päästä jo tosi nuorena. Ja aika hentoa on se hius nuorempanakin. Kun esim. vertaa johonkin tummiin ulkomaalaisiin miehiin.

Vierailija
18/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pesevät hiuksia useammin mikä kuluttaa hiuksia. Ennen suomalaiset pesivät hiukset vain kerran viikossa saunan yhteydessä tai kampaajalla käynnin yhteydessä.

Vierailija
19/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset pesevät hiuksia useammin mikä kuluttaa hiuksia. Ennen suomalaiset pesivät hiukset vain kerran viikossa saunan yhteydessä tai kampaajalla käynnin yhteydessä.

Pakko kun tykkään käyttää muotoilutuotteita päivittäin. m26

Vierailija
20/41 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No geeneistähän se on kiinni, jos joku nyt ihan tosissaan asiaa miettii. Mulla on sekä isän että äidin puolelta perittynä vahvat hiukset. Kävin joskus sellaisessa hiusanalyysissä ja tuloksena oli, että hiukseni ovat latvoista saman paksuiset kuin suurimmalla osalla suomalaisista hiusten tyvestä. Olen muuten melko tyytyväinen, mutta harmaita alkoi tulemaan jo alle kolmekymppisenä. 48-vuotias veljeni on ollut jo monta vuotta täysin harmaa. 

Joku tuolla aiemmin oli sitä mieltä, että tummilla ulkomaalaisilla miehillä pysyy tukka päässä kauemmin kuin suomalaisilla miehillä. Voi tietysti joillain olla näin, mutta esim. Välimeren maissa monet miehet kaljuuntuvat vaikkapa päälaelta jo hyvin varhain. Miehen hiustenlähdön yleisin syy on DHT:n (dihydrotestosteroni eli mieshormoni) aiheuttamat muutokset. Ko. hormoni voi vaikuttaa myös joillain naisilla hiusten ohenemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi