Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lastenvaunut/rattaat pitää änkeä ruuhkabusseihin vain 1 tai 2 pysäkinvälin ajaksi???!!!!

senvertaa
01.02.2017 |

Eikö jalat toimi......????

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvi kävellä hankalassa sohjossa tai kurjassa kelissä. Onko se sallitumpaa kulkea 1-2 pysäkinväliä, jos ei ole rattaita mukana?

Vierailija
2/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meilläpäin yksi pysäkinväli voi olla yli kilsan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys, että monet nykyihmiset eivät jaksa kävellä edes sataa metriä?!

Vierailija
4/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, vaikka se olisi jo kävellyt 10 km lenkin ja uupunut vähän ennen kotia. Tai tullut yllättävä kiire. Ripuli esimerkiksi.

Vierailija
5/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 15 km bussilla kulkeva äiti+rattaat voi joutua odottamaan pitkäänkin seuraavaa bussia vain siksi, että bussiin ei mahdu ku joku haluaa köröttää sen kilsan.

Vierailija
6/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hieman typerää, jos on aikaa ja vois toimittaa asioitaan myös paremmalla ajalla. Varsinkin jos välimatkat on lyhyet. MUTTA samanlainen oikeus heilläkin on kuin heillä jotka matkustaa ilman rattaita. Kaikki me joskus ollaan oltu vauvoja ja meistäkin pidetty samanlainen huoli ja joku ulkopuolinen varmasti ärsyyntynyt esim meidän huudosta.

Vierailija
7/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma voisi vaikka laihtua, mikä olisi kauheaa.

Vierailija
8/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jalat toimi, siksi mun 2-vuotias työntää mua rattaissa. Ettei hän kovin väsy, niin käytetään paljon bussia.

Vierailija
9/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, vaikka se olisi jo kävellyt 10 km lenkin ja uupunut vähän ennen kotia. Tai tullut yllättävä kiire. Ripuli esimerkiksi.

Juu, nämä ne on ne todennäköisimmät motiivit...

Vierailija
10/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitääkö sinne bussiin mennä ripuloimaan

Vierailija
11/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun keskustassa on just tällaista. Torilta pari sataa metriä (jos sitäkään) Lidlin pysäkille ja sama toisinpäin. Usein on näitä maahanmuuttajia. Kyllä pieni kävely tekis ittellekki hyvää.

Vierailija
12/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on ripuli niin bussiin??!! Yöks!!

Vierailija
13/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vingutaan ja vaaditaan neljän tonnin lasertitanium-rattaat joilla sit on helppo lenkkeillä ja käydä saturnuksessa kahvilla ja sit ei jakseta laahustaa puolta kilsaa kotiin. Kumiripsetkö painaa vai piri loppu?

Eikun yhteiskunta tarjoo, olkaa hyvät.

Vierailija
14/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

terv. maksava asiakas

Vierailija
15/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanu nykyvaunuilla työntää? Ei saatana kestä sitä painoa kädet, selkä ja lavat. Suoraa tietä menee ihan ok, mutta käännöksissä ja ylämäissä yhtä helvettiä emmaljungillakin Sitten haetaan kilpaa kipupiikkiä lääkäristä.

Ps. Me mentiin vasta bussilla, kun jalkaan tuli hiusmurtuma. Piti päästä tk, enkä aatellu maksaa 15 e taksista. En omista autoa tai korttia.

Kuljetko sinä autolla? Miksi et kulje töihin pyörällä, vaan bussilla?

Minä kuljin työmatkat kävellen 7 km suunta ja kuljen taas kun äitiysloma loppuu. Ihan eri juttu työntää vaunuja, ku kävellä yksinään.

Vierailija
16/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

terv. maksava asiakas

Miten niin  maksava asiakas? Eihän sun tartte!

Vierailija
17/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun keskustassa on just tällaista. Torilta pari sataa metriä (jos sitäkään) Lidlin pysäkille ja sama toisinpäin. Usein on näitä maahanmuuttajia. Kyllä pieni kävely tekis ittellekki hyvää.

Kun käyn keskustan Lidlissä, en suinkaan jää sen eteen pysäkille bussia odottamaan vaan kävelen "taaksepäin" torille. Usein iltapäivällä jo Lidliin pysäkille ehdittyään bussi on jo niin täynnä, ettei voi valikoida paikkaa. Siksi kävelen mieluummin torille, jotta pääsen paremmin istumaan. Mutta minä olenkin jo viisikymppinen eikä minulla ole lapsia eikä niiden vaunuja, joten kuntoni on huomattavasti parempi kuin näillä nuoremmilla ja jaksan kävellä sen parisataa metriä oikein reilusti. ;)

Vierailija
18/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihmettelen vaunuttomienkin yhden tai kahden pysäkinvälin bussimatkoja. Laiskat täyttää bussit niin, ettei pitkämatkaisempi mahdu istumaan.

Vierailija
19/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koittanu nykyvaunuilla työntää? Ei saatana kestä sitä painoa kädet, selkä ja lavat. Suoraa tietä menee ihan ok, mutta käännöksissä ja ylämäissä yhtä helvettiä emmaljungillakin Sitten haetaan kilpaa kipupiikkiä lääkäristä.

Ps. Me mentiin vasta bussilla, kun jalkaan tuli hiusmurtuma. Piti päästä tk, enkä aatellu maksaa 15 e taksista. En omista autoa tai korttia.

Kuljetko sinä autolla? Miksi et kulje töihin pyörällä, vaan bussilla?

Minä kuljin työmatkat kävellen 7 km suunta ja kuljen taas kun äitiysloma loppuu. Ihan eri juttu työntää vaunuja, ku kävellä yksinään.

En omista ajokorttia, Pyörällä kuljen toisinaan töihin n.20km. Aina ei terveydellisistä syistä pysty pyöräilemään, siksi käytän bussia.

Vierailija
20/51 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen ihmetellyt, vaikka kuljenkin pääsääntöisesti lasten ja rattaiden kanssa bussissa. Meidän kaupungissa välimatkat on pitkiä ja joudumme vaihtamaan bussia aina keskustassa, eli kuljemme siis pitkiä matkoja. Parin kilometrin päähän asioimaan menemme kävellen.

Nämä lyhyen matkan kulkijat ruuhkauttavat bussin ja hankaloittavat muiden äitien kulkemista oikeille asioille. Siinä ajassa mitä odottelet bussia, ehdit jo määränpäähäsi. Koskee kylläkin kaikkia matkustajia.

Pääkaupunkiseudulla tosin tuollainen on normaalia, liekö ovat sieltä muuttaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä