Poikaystävän kylppärikaappi. Outoja tavaroita.
Meikkejä ja tukkalisäkkeitä. En kuitenkaan löytänyt mitään hameita tai kenkiä vaatekomerosta. Miksi miehellä on meikkejä?
Kommentit (25)
Mun ex käytti meikkivoidetta salaa, kun sillä oli punoittavia verisuonia kasvoissa. En mä sitä koskaan hänen kasvoiltaan muistaakseni huomannut, mutta tuubi löyty/putosi taskusta joskus. En alkanut tivaamaan siitä, eipä se mua haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi vaatia kovin suuria Sherlockin lahjoja tajutakseen, että tyttöystävän tavaroita ne siellä tietenkin on. Jos kysyt asiasta, niin sanoo tietenkin, että exän. Kummasti ei vain tule ikinä hakemaan niitä pois. Joten jos haluat tietää mikä on meininki, niin pakkaat ne samantien laatikkoon ja laitat tiukasti teipillä kiinni. Siinä on sitten selittämistä, että mikset olisi saanut pakata niitä jos tulee kerran hakemaan ne pois.
Ei kaikki kaipaile jotain pikku kamaa mitä on unohtunut ties minne. Mun miehen eksä ei hakenut kamojaan joten minä pidin niistä ne mitä tarvitsin (mm. fööni) ja loput heitin roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi vaatia kovin suuria Sherlockin lahjoja tajutakseen, että tyttöystävän tavaroita ne siellä tietenkin on. Jos kysyt asiasta, niin sanoo tietenkin, että exän. Kummasti ei vain tule ikinä hakemaan niitä pois. Joten jos haluat tietää mikä on meininki, niin pakkaat ne samantien laatikkoon ja laitat tiukasti teipillä kiinni. Siinä on sitten selittämistä, että mikset olisi saanut pakata niitä jos tulee kerran hakemaan ne pois.
Ei kaikki kaipaile jotain pikku kamaa mitä on unohtunut ties minne. Mun miehen eksä ei hakenut kamojaan joten minä pidin niistä ne mitä tarvitsin (mm. fööni) ja loput heitin roskiin.
No höh. Tuo ylempi kirjoittaja tarkoittanee varmaankin että ei ole olemassa mitään exää. Vain nykyinen, joka voisi pillastua kun meikit on siivottu pahvilootaan peilikaapista.
Onhan miehet ottaneet tatuointeja maailmansivu, nehän kestopigmentointia jos mitkä.