Tunnen oloni epävarmaksi silmälasit päässä ja pelkään haukkuja
Sain silmälasit ja aina kun joudun tiukkaan tilanteeseen muiden ihmisten kanssa, pelkään että joku alkaa haukkua minua laseista tai lasien takia. Tunnen siis oloni oudolla tavalla epävarmaksi. En silti aio hankkia piilolinssejä enkä pidä itse itseäni nolon näköisenä lasit päässä, vaan epävarmuus on tunne tässä uudessa tilanteessa. Ehkä oikeutan sitten itselleni omituista ja epäsosiaalista käytöstä tilanteen takia. Vaikea selittää. Tajusikohan kukaan..?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa. Silmälasit on kuumat, sekä naisilla että miehillä.
Miten niin ja missä se näkyy? Lisääntyneessä seksin saannissa? Ap
Olisko ideoita, miten selviytyä? Ap
Sinulla täytyy olla olla tosi helppo elämä jos kehität tuosta stressin. Lasit tuovat uskottavuutta. Minulla ainakin myös vientiä riittänyt kun sain lasit. Unohda koko lasit.
Kuka vuonna 2017 haukkuu ketään silmälaseista? Ei sitä tapahtunut 90-luvullakaan ainakaan omakohtaisesti.
Joka toisella on lasit. Älä jaksa kehittää niistä ongelmaa. Oikeesti.
Mä kuljin hesassa parina päivänä aurinkolaseissa koska lasit meni rikki eikä varalaseja ollut. Päivällä ok mutta 21 aikaan illalla herättää vähän katseita. 😎
Hanki kauniit lasit. Mä selviäisin ihan hyvin ilman laseja, mutta käytän niitä silti koska ne on hienoja. Omistan neljät lasit niin voi vaihdella asujen mukaan. Kukaan ei tänä päivänä arvostele ketään silmälasien käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki kauniit lasit. Mä selviäisin ihan hyvin ilman laseja, mutta käytän niitä silti koska ne on hienoja. Omistan neljät lasit niin voi vaihdella asujen mukaan. Kukaan ei tänä päivänä arvostele ketään silmälasien käytöstä.
No luuletko että olen hankkinut rumat lasit? Ap
Nössö! Tommoset pitäs laittaa maanrakoon!
Vierailija kirjoitti:
Kuka vuonna 2017 haukkuu ketään silmälaseista? Ei sitä tapahtunut 90-luvullakaan ainakaan omakohtaisesti.
Niinpä, lasien häpeäminen on niin kasaria. Ap elää lapsuuden "rillipöllö"-ajatusmaailmassa.
Mutta oikeesti hanki istuvat lasit vaan, moni mm. mä itse näyttää paremmalta lasien kanssa kuin ilman.
Mitä kummaa. Silmälasit on kuumat, sekä naisilla että miehillä.