Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kylppärikaappi. Outoja tavaroita.

Vierailija
01.02.2017 |

Meikkejä ja tukkalisäkkeitä. En kuitenkaan löytänyt mitään hameita tai kenkiä vaatekomerosta. Miksi miehellä on meikkejä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex käytti puuteria.

Vierailija
2/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti hankkia homolaisenturjunta paikalle ennen kuin vahinko ehtii laajeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kerro sille nyt ainakin sille poikkikselle, ettei meikkejä kannata säilytellä kylppärissä. Kuumuus ja kosteus ei tee niille hyvää.

Vierailija
4/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tyttiksen tavaroita :)

Vierailija
5/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kamoja? Mikset kysy niistä? Se varmaan tietää paremmin kuin palstamammat?

Vierailija
6/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaatteet sun muut on niin hyvin piilotettu, mutta kylppärin kaapin kamoja ei ole huomannut tai exältä jäänyt tai mies on transu.

Vierailija
7/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehellä voi olla meikkejä ja tukkalaitteita kaapissa jos hän tykkää laittautua? No big deal.

Vierailija
8/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän valokynää ja puuteria tummiin silmänaluksiin. Luonnostaan tummat silmänalukset niin olen aina kuin panda.

T: Mies 34 vuotta , naimisissa naisen kanssa ja 3 lapsen isä.

Vierailija
9/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeenkäyttövälineitä.

Vierailija
10/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän esiintyy paikallisessa homobaarissa dragqueenina? Hän on näyttelijä? Kysy siltä ja raportoi tänne :D

Vierailija
11/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tekemistä sinulla on kenenkään kaapeilla?

Vierailija
12/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyikö kukaan muu aloitukseen odotettuaan jotain oikeasti outoja tavaroita?

Vierailija
13/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) hän käyttää meikkiä ja tukkalisäkettä, koska tykkää käyttää niitä

b) meikit ja lisäkkeet ovat hänen eksänsä/siskonsa

c) hän käyttää meikkiä ja tukkalisäkettä rokkibändissään/teatteriryhmässään.

Vierailija
14/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti exän. Eräälle poikaystävälleni sanoin, että eikö nuo exän meikit vois jo laittaa pois, niin hän vain totesi, ettei ne häntä haitaa. Kuten ei haitannut exän kirjat tai vaatteetkaan. Mua haittasi, joten väistyin takavasemmalle.

Vierailija
15/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi vaatia kovin suuria Sherlockin lahjoja tajutakseen, että tyttöystävän tavaroita ne siellä tietenkin on. Jos kysyt asiasta, niin sanoo tietenkin, että exän. Kummasti ei vain tule ikinä hakemaan niitä pois. Joten jos haluat tietää mikä on meininki, niin pakkaat ne samantien laatikkoon ja laitat tiukasti teipillä kiinni. Siinä on sitten selittämistä, että mikset olisi saanut pakata niitä jos tulee kerran hakemaan ne pois.

Vierailija
16/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en haluaisi miestä joka käyttää mitään meikkiä saati säilyttää exän meikkejä saati pukeutuu draqiksi.

Onko nykymiehet täällä tosiaan tuollaisia? En enää ihmettele jos naiset ei halua suomalaista miestä.

Onneksi oma mies normaali :)

Vierailija
17/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useamman exän tavaroita, joita tarvitsevat, kun ovat käymässä. Kukaan ei ole toistaiseksi kehdannut valittaa. Jos tänne joskus uusi nainen saapuu, olen valmis miettimään järjestelyn uudelleen. Ihan heti uuden mimmin sisään käveltyä niitä ei heitetä pois, sillä ystävät ovat ikuisia kun taas seurustelu voi päättyä tai jatkua. 

Vierailija
18/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useamman exän tavaroita, joita tarvitsevat, kun ovat käymässä. Kukaan ei ole toistaiseksi kehdannut valittaa. Jos tänne joskus uusi nainen saapuu, olen valmis miettimään järjestelyn uudelleen. Ihan heti uuden mimmin sisään käveltyä niitä ei heitetä pois, sillä ystävät ovat ikuisia kun taas seurustelu voi päättyä tai jatkua. 

Ja siis se exän kanssa seurustelu voi taas jatkua niin kätsyä kun kamat valmiina.

Vierailija
19/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ei oikein sanonut mitään kun kysyin mutta käsitin että oli ollut kaverin polttareihin hankittua kamaa ja jäänyt kaappiin. Oli vaan niin siististi etten tiedä uskonko. Osaa meikkejä oli käytetty enemmän ja osaa vähän.

Vierailija
20/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän valokynää ja puuteria tummiin silmänaluksiin. Luonnostaan tummat silmänalukset niin olen aina kuin panda.

T: Mies 34 vuotta , naimisissa naisen kanssa ja 3 lapsen isä.

Hyvä juttu! :) Miesten todellakin kannattaa hyödyntää meikkejä myös. Tekee pirteemmän näköiseksi ja olon paremmaksi, kun tietää ettei näytä väsyneeltä eikä sairaalta kun sitä ei kuitenkaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä