Ennustan Tarot-korteista muutamalle ensimmäiselle tulevaisuuden!
Tämä on sitten leikkiä! Eli ennustan sinulle muutamalle kuukaudelle tulevia tapahtumia ja suuntauksia.
Kommentit (40)
Työhaastattelu perjantaina. Miten käy, saanko paikan? Kiitos jo etukäteen sinulle! <3
Saadaanko asunto vihdoin myytyä vai palkkaanko tuhopolttajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä rakkauselämä kiinnostaa. Olen tosi rakastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan mieheen.
Etene tässä kärsivällisesti niin saatat saada upean suhteen aikaiseksi. Teillä on kenties jotain esteitä välillänne? Nyt kannattaa malttaa. Kun jaksat odottaa ja edetä hitaasti ja harkiten niin odotus palkitaan.
Mies elää avoliitossa. Olen ollut aistivinani, että he saattavat olla ihmisinä aika erilaisia. Heidän suhteensa ei välttämättä ole kovin onnellinen. Tunteeni ovat niin syvät, että enpä oikein muuta voi kuin katsoa eteenpäin päivä kerrallaan. (Mies ja minä emme ole puhuneet väleistämme eikä meillä ole ollut mitään säpinää. Hän katsoo minua niin lämpimästi, että sulan...)
Työpaikan valinta vaikeaa, jäädäkö vai lähteä?
Kerropas miunkin elämästä ja tulevaisuudesta jottai.
Voisitko ennustaa minulle? Löydänkö sopivaa työtä? Saanko sovittua asiat miesystäväni kanssa?
Kiitos! N36
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulle ja T:lle tapahtuu?
Teemu on mun, näpit irti.
Kuppasen Tuomaksen saat pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennusta myos mulle! Haluan tietaa.
Kiitos
Sinun korttisi merkitsee varovaisuutta ja kärsivällisyyttä. Onko sinulla esimerkiksi uusi suhde tai ystävä? Uusi työ? Joka tapauksessa nyt kannattaa varoa, sillä kaikki ei tule olemaan miltä näyttää.
:o
Olen parisuhteessa ja ollut kipinaa tyokaverin kanssa (mitaan ei ole tapahtunut). Taidanpa rauhoittaa tilanteen.
Myös minua saa aiheella "valistaa" :)
Haluaisin myös ennustuksen! Olen monien valintojen ääressä!
Jos sinulla ei jo ole, elämääsi on tulossa mies. Älykäs ja rakastava. Hänestä tulet saamaan luotettavan ystävän, joka on turvana jossakin vastoinkäymisessäsi.