Ennustan Tarot-korteista muutamalle ensimmäiselle tulevaisuuden!
Tämä on sitten leikkiä! Eli ennustan sinulle muutamalle kuukaudelle tulevia tapahtumia ja suuntauksia.
Kommentit (40)
Ennusta myos mulle! Haluan tietaa.
Kiitos
Yleensä ei kiinnostais mut nyt kyllä ois paikallaan...
Lähinnä rakkauselämä kiinnostaa. Olen tosi rakastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan mieheen.
Löytyykö mielekästä työtä, entä parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miulle tapahtuu :D
On tulossa tapahtuma joka saa sinut pelkäämään. Kortti kehoittaa siihen, että yritä voittaa pelkosi sillä jos onnistut, tulossa olisi jotain positiivisia yllätyksiä. Saattaa olla kyse myös elämänmuutoksesta, mutta pääasia on, että voita pelkosi!
Nyt tulisi ennustus tarpeeseen...
Vierailija kirjoitti:
Ennusta myos mulle! Haluan tietaa.
Kiitos
Sinun korttisi merkitsee varovaisuutta ja kärsivällisyyttä. Onko sinulla esimerkiksi uusi suhde tai ystävä? Uusi työ? Joka tapauksessa nyt kannattaa varoa, sillä kaikki ei tule olemaan miltä näyttää.
Tänne myös ennustus,kiitos
Nim. Eilen työttömäksi
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ei kiinnostais mut nyt kyllä ois paikallaan...
Sinulla on selkeästi ollut vaikeita aikoja. Olet kantanut jotain raskasta taakkaa, kenties jonkun toisen puolesta? Nyt sinun kannattaisi luopua jostakin velvollisuudesta, ihan oman terveytesikin kannalta. Seuraava kortti kehoittaa anteeksiantoon ja jonkun viisaamman neuvoon. Kenties ammattiauttaja tai opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä rakkauselämä kiinnostaa. Olen tosi rakastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan mieheen.
Etene tässä kärsivällisesti niin saatat saada upean suhteen aikaiseksi. Teillä on kenties jotain esteitä välillänne? Nyt kannattaa malttaa. Kun jaksat odottaa ja edetä hitaasti ja harkiten niin odotus palkitaan.
Olen onneton ja murheiden ympäröimä
Ennusta minulle kiitos
Mitä miulle tapahtuu :D