Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin huonoja matkassa?

Vierailija
01.02.2017 |

Söpöä katsoa vierestä kun tyttöystäväni koittaa laskea jotain simppeliä asiaa paperilla pienillä naisen aivoillaan Heh Heh.:) Samaan aikaan olen itse jo laskenut sen päässäni.
M25

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyttöystävä ei ole kaikki naiset!

Vierailija
2/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat niin huonoja oikeinkirjoituksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laskuria ei onnistu enää mikään.

- N33

Vierailija
4/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä katsoa vierestä kun tyttöystäväni koittaa laskea jotain simppeliä asiaa paperilla pienillä naisen aivoillaan Heh Heh.:) Samaan aikaan olen itse jo laskenut sen päässäni.

M25

Niih, ajattele.

Mä hallitsen käytännön matematiikan kuten esim alennusprosentit mutta muuten matematiikka ei kiinnosta juurikaan.

Musta taas on niin hassunhauskaa kuinka mun iso mieheni on niin avuton vieraissa kielissä. Ulkomailla mä joudun aina tulkkaamaan kaiken vähänkin vaativamman. Oluen se osaa tilata onneksi kaikilla kielillä.

Vierailija
5/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ei matikka kiinnosta, toisille on luontevampaa matemaattinen ajattelu. Yleistäminen on turhaa.

T. Nainen, pitkän matikan yo-kirjoituksissa E

Vierailija
6/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä silloinen tyttöystäväni opiskeli parturikampaajaksi ja niillä oli matikkaa ammattikoulussa. Mimmi ei ymmärtänyt yksinkertaisiakaan prosenttilaskuja, kun ne oli pelkkinä lukuina paperilla. Kun avasin asiaa tyyliin: "Paljonko maksaa uusi 20 markan paita, jos se on 20% alennuksessa?", vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä. 😂

Vierailija
7/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No matkassa kyllä, muttei kotona!

Vierailija
8/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö usein täällä?

Vierailija
9/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaidolla ja oikeinkirjoituksella ei lennetty kuuhun tai keksitty tietokonetta.

Vierailija
10/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielitaidolla ja oikeinkirjoituksella ei lennetty kuuhun tai keksitty tietokonetta.

Hah. Paljastit taas itsesi =)

Minä vuonna sä muuten siellä kuussa kävitkään?

Vierailija
11/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat naisvähättelevät yleistykset sieltä.

Olen kieltämättä huono matikassa, mutta niin on suvun miehetkin. No, toiset enemmän ja toiset vähemmän, kyllä insinööriksikin lukeneita on, mutta matikka ei ole se vahvin valtti kai kellekään. 

Vastaavasti olen kielinero ja oikeastaan kaikissa muissa kuin matemaattisissa kouluaineissa varsin hyvä. Ja ihan perusmatikkajutut joita tarvitsee arkielämässä ei tuota päänvaivaa.

Jos yliopistossa matikan lukenut mies nauraisi, säälittelisi ja väheksyisi kun yritän opiskella itselleni hankalaa ainetta, olisin kyllä aika hämmästynyt. Kaikilla ihmisillä on vahvuutensa, matikka ei ole parempi kuin joku muu.

Vierailija
12/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miten joitain miehiä ei haittaa se, jos nainen ei ole kovin fiksu. Saako heikkoitsetuntoinen mies siitä jotain egobuustia kun toinen on selvästi tyhmempi? Itselleni ei tulisi mieleenkään valita kumppania, joka ei ole älyllisesti samalla tasolla.

Vierailija
13/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tietenkään. Apinakin osaa laskea, joten katellaan milloin keksivät tietokoneen.

Vierailija
14/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia vahvuusalueita, toki on myös ne harvat jotka loistaa kaikilla alueilla ja taas joitain jotka ei onnistu oikein missään.

Itse olen nainen joka on poikkeuksellisen hyvä matikassa sekä kielissä, mutta taas umpisurkea ymmärtämään esim. yhteiskuntaoppia.

Vierailija
15/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on suosinut miehissä ja naisissa erilaisia ominaisuuksia KESKIMÄÄRIN. Naisten kohdalla on suosittu eniten kykyä huolehtia lapsista ja kodista, tässä suhteessa matemaattinen ajattelu ei niin tärkeää. Miesten kohdalla tällaiset kyvyt ovat olleet tärkeämpiä. Myös parinvalinnassa eri sukupuolet suosivat toisissaan ihan eri ominaisuuksia KESKIMÄÄRIN. Naisten kohdalla ei aina ole edes kyse pelkästään kyvyistä, vaan myös siitä mihin kiinnostus kohdentuu, onhan tässä ihan selkeä ero sukupuolten välillä KESKIMÄÄRIN.

Yksilötasolla toki on huippumatemaatikkoja naisissakin.

Vierailija
16/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten joitain miehiä ei haittaa se, jos nainen ei ole kovin fiksu. Saako heikkoitsetuntoinen mies siitä jotain egobuustia kun toinen on selvästi tyhmempi? Itselleni ei tulisi mieleenkään valita kumppania, joka ei ole älyllisesti samalla tasolla.

Meillä mieheni on matemaattisesti lahjakkaampi kuin minä, mutta lähes kaikilla muilla osa-alueilla tajuttoman tyhmä. Tämä ei minua silti haittaa. Enemmän kiinnostaa se, että hän kohtelee minua hyvin, on erittäin rehellinen ja uskollinen.

Vierailija
17/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kylläkin on 10 matikka.. JA OLEN NAINEN

Vierailija
18/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni osaa hyvin matematiikkaa, itse olen siinä lahjaton. En ole tyhmä eikä miestä haittaa, että olemme eri asioissa kyvykkäitä.

Vierailija
19/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen. YKSI.

Matematiikan opiskelijoista on valtaosa naisia yliopistossa.

Vierailija
20/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 99% miehistä on tyhmempiä kuin minä? Kyllä naurattaa kun miehet ovat niin tyhmiä ja ajattelevat munallaan.