Liittymien hinnat ylös: Suomalaiset joutumassa maksumiehiksi roaming-päätöksessä
Kommentit (11)
Työantaja maksaa liitymän ja minä roamingin, joten eläköön EU!
Matkailija kirjoitti:
Sinä maksat verotusarvon (jos ette kierrä veroja) ja se nousee jos yleinen hintataso nousee.
No pian ei ole suomalaisilla varaa matkustella ulkomailla, niin tarvi operaattoreiden maksaakaan mitään.
Mikään ei pakota operaattoreita tarjoamaan sellaisia liittymiä joissa olisi rajaton data ulkomailla käytettäessä.
Vierailija kirjoitti:
No pian ei ole suomalaisilla varaa matkustella ulkomailla, niin tarvi operaattoreiden maksaakaan mitään.
Totta. Mutta kun on mainio paikka nostaa hintoja niin eiköhän kaikki operaattorit sen hyödynnä sillä "yrityksen ainoa tehtävä on tuottaa voittoa osakkeenomistajille" blaa blaa
Jaahas. Taitaa Elisan hintasaarnaajat joutua palaamaan kylmään kotimaahan...
Kotimaan data ei ehkä kallistu,on mahdollista laskuttaa ulkomaan käyttäjät erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Sinä maksat verotusarvon (jos ette kierrä veroja) ja se nousee jos yleinen hintataso nousee.
Verotusarvo 20€/kk 900€:n puhelimesta ja rajattomasta liittymästä on aika pieni. Keskituloisena tuskin menen konkurssiin verotusarvon korotuksesta, jos minulla kerran on varaa matkaillakin.
En halua sitten ottaa tähän osaa millään tavalla, t. 2G-käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
En halua sitten ottaa tähän osaa millään tavalla, t. 2G-käyttäjä
Minäkään en halua maksaa mistään sellaisesta, mistä en itse ole saamapuolella. On se sitten kännykän käyttö, muut käyttömaksut vai veronsiirrot. Jokainen pärjätkööt omillaan.
Suomen mepit taas tehneet miehen työn puolustaessaan meitä joutumasta etelä-euroopan maksumiehiksi... ei kun taisi mennä taas pieleen. Missä EU - siellä ongelma.