Miksi en löydä miestä ja isää lapsilleni?
Olen kaunis, blondi, 166 cm, tiukka sekä timmi. Minulla on neljä lasta, (kaksi ekasta liitostani, kaksi tokasta) miksi en löydä vakituista miestä itselleni? ex-Miehet eivät enään minkäänlaisissa tekemisissä minun kanssani...
Aina deitatessa onnistun saamaan ehkä seksiä pari kertaa miesten kanssa mutta panevat aina yhden kerran kondoomilla ja sitten jättävät. Joskus olen saanut kuukaudeksi miehen mutta sekin lähti kun halusin sitoutua. Mitä teen väärin?
Kommentit (19)
Toi numero neljä on se juttu. Se on monelle miehelle epäonnen luku, ja kaikki muutkin numerot itse asiassa.
Koska pilvin pimein löytyy sellaisiakin kauniita naisia, joilla ei ole jo kahta epäonnistunutta liittoa ja neljää lasta taakkana.
Koska aika harva sinkkumies haluaa ruveta yhtäkkiä neljän vieraan lapsen isäksi.
Noh, olisiko sulla edes varaa maksaa 5/6 osaa kaikista perheen yhteisistä menoista lomareissut mukaalukien? Mieshän maksaisi vain oman osuutensa eli 1/6. Vaikka löytyisikin lapsirakas mies, niin parisuhteessa et saisi mahdollisesti nyt saamaasi asumistukea ja lapsilisien yh-korotukset poistuisivat.
Älä valehtele, elättäjää sinä haluat.
Kuka tuollaiseen sirkukseen jaksaisi alkaa?
Sun lapsilla lienee jo isä joten turhaan etsit.
Älä ota miestä.Hoida lapsesi aikuisiksi ja JOS vielä sen jälkeen haluat miehen niin sitten...
Miehiä taitaa pelottaa, että hankkiudut "vahingossa" raskaaksi. Neljä varoittavaa esimerkkiä on jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska pilvin pimein löytyy sellaisiakin kauniita naisia, joilla ei ole jo kahta epäonnistunutta liittoa ja neljää lasta taakkana.
Tämä. Ja voihan se luontokin olla jo tehtävänsä tehnyt neljän lapsen jälkeen, en usko että kovinkaan moni mies haluaa tuhlata aikaansa messuhalliin, kun kireätä ja tiukkaakin on markkinoilla pilvin pimein.
Tuo lapsiluku on niin iso että se kyllä viimeistään karkoittaa monet miehet pois, ihan sama miltä näytät taikka kuinka herkku olisit tai kuvittelisit olevasi.
Yhden lapsen yh vielä menettelee mutta ei enempää, lapseton nainen on suurimman osan miehistä ensimmäinen vaihtoehto nro1
Ehkä tapailet vääränlaisia miehiä ja antaa ei ihan heti kannata.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, blondi, 166 cm, tiukka sekä timmi. Minulla on neljä lasta, (kaksi ekasta liitostani, kaksi tokasta) miksi en löydä vakituista miestä itselleni? ex-Miehet eivät enään minkäänlaisissa tekemisissä minun kanssani...
Aina deitatessa onnistun saamaan ehkä seksiä pari kertaa miesten kanssa mutta panevat aina yhden kerran kondoomilla ja sitten jättävät. Joskus olen saanut kuukaudeksi miehen mutta sekin lähti kun halusin sitoutua. Mitä teen väärin?
Ihan rehellisesti? Ne toisen miehen lapset sen tekee, ei suurinta osaa miehistä kiinnosta alkaa siihen lapsiruljanssiin elleivät ne ole niitä omia lapsia. Kiinnostaisiko sua mies jolla on neljän lasta täyspäiväisesti hoidettavana? Siis jos sulla itselläsi ei olisi lapsia.
Miksi etsit miehestä isää lapsillesi? Etsi mieluummin itsellesi ihan vaan seuraa seikkailumielellä. Onko pakko esim. Asua yhdessä? Se on "liikaa" lapsillekin. Mitäs jos otat rennomman asenteen!
Mitäs jos etsisit miestä jolla myös on lapsia? Ymmärtäisi tilannettasi paremmin.
Itse olen nainen, mutta kyllä voisin alkaa suhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsia. Kunhan välit hänellä exäänsä olisi niin hyvät ettei siitä aiheutuisi ongelmia.
Mä voin antaa ton juopon paskan sulle. Mä niin toivon että suksis vittun täältä.
Ehkä miehet haluavat seksiä vain eikä lapsia tai suhdetta. Mulla ollut monia tapauksia naisista joten ei oikein jaksais juosta kukasta kukkaan huppu päällä ilman vakaata perheajatuksia.
Itsellä on ongelma etten löydä naista joka halaisi suhteen ja lapsia mun kanssa. Olen ok näköinen , terve ja hyvät elämäntavat omaava nuori mies. Parisuhde saa olla sellainen kuin olla mutta miehetkin on vauvakuumeessa sori tämän palstan lukijat :D Ikää päälle 20v
' Aikaisemmin käsittelin isyyttä mutta en usko että minulla on lapsia mutta testihän se kertoo. Joka tapauksessa vaikka sattuisin tulemaan isäksi ( tyttö on jo 2v) niin haluan kuitenkin 2 lasta.
Jännämiehet ja niin edelleen. Kokeile josko parempaa seuraa löytyisi vaikka Tinderistä niin, että hyväksytät treffiehdokkaat ensin kaverimiehellä.