Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää exän kanssa yhteyttä

Vierailija
01.02.2017 |

Mies ja exä erosivat muutama vuosi sitten eivätkä minun tietojen mukaan ole ollut yhteyksissä ennen kuin muutama kuukausi sitten mies otti exäänsä yhteyttä "muuten vaan".

Kertoi avoimestä kyllä keskustelevansa tämän kanssa, mutta ei suoraan maininnut minulle että oli ollut aloitteentekijä.
Kävivät kahvilla seuraavana arkipäivänä ja sen jälkeen olivat vielä tavanneet lenkillä seuraavana päivänä. Miehen lenkki oli kestänyt 3h tuolloin.

Lupasi sitten olla pitämättä yhteyttä kun asia häiritsee hyvin paljon, eilen exä kuitenkin oli laittanut viestiä jossa ilmoitti odottavansa lasta ja halusi itse kertoa miehelle ettei tämä saa kuulla mistään muualta?! Mutta kuitenkin raskaus oli asia josta ei muuten saanut huudella pitkin kyliä.

Koko touhu tuntuu liian hämärältä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Jos mies olisi ystävä eksän kanssa niin sitten, mutta jos yhtäkkiä randomisti ottaa yhteyttä niin ei näytä normaalilta.

Vierailija
2/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kannattanut vaihtaa. Ei saanut parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäisi vaan suoraan aikeensa niin molemmat säästäisivät tässäkin aikaa.

Vierailija
4/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lapsen isälle, taitaa olla sun mies...?

Vierailija
5/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Jätä se.

Vierailija
6/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille että miehesi on lapsen isä. Oiskohan saanut alkunsa kolmen tunnin "lenkillä"

Vierailija
7/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että miehesi on sen exänsä lapsen isä. Jolleivät ole aiemmin tavanneet, niin se mainitsemasi 3h lenkki on ollut se hetki, jolloin ovat lapsen laittaneet masuun.

Vierailija
8/8 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hän puhuu sinusta laastarina. Käytiin jo teidän tapaamisten aikoihin lenkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä