Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä kuntouttavasta orjatyötoiminnasta?

Vierailija
01.02.2017 |

Onko kukaan ollut sellaisessa työkkärin pakottamana?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja olen kiitollinen tästä, että pääsin kuntouttavan avulla pikkuhiljaa jaloilleni. Mieheni kuoleman jälkeen sain aloittaa hitaasti kahdella päivällä, 4 tuntia per päivä. Sisältyi lounas (onneksi, en olisi jaksanut kokata) sain keskusteluapua ohjaajan kanssa, sain kuukausilipusta korvauksen niin että pystyin käymään myös kirjastossa, uimahallissa ja muuten ihmisten ilmoilla.

Sain ystäviä jotka ovat minulle tärkeitä vielä tänäkin päivänä.

Nyt olen toipunut vakavasta masennuksesta ja kokopäivätöissä, uusi mahdollinen kumppani on kuvioissa ja muutenkin elämä hymyilee. En olisi tässä ilman kuntouttavaa työtoimintaa.

Vierailija
22/22 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei saisi käyttää työkykyisillä, mutta monet kunnat silti teettävät täysin työkykyisillä ilmaista orjatyötä.

Puolivuotta tulee just täyteen kuntouttavassa 9 euron orjana. Mulla on kaksikin ammattia mutta kun ei töitä löydy niin päädyin orjaksi. Ei siinä kolmena päivänä neljä tuntia. Sitä ei osaa edes työksi mieltää vaikka joskus päivä vastaa punttitreeniä. Lyhyet päivät ja lyhyt "työ"viikko niin ei mailmani siihen kaadu.

Olen niitä harvoja joilla ei koko aikana ole ollut yhtäkään saikkua. Ymmärrän kyllä niitä jotka hakee vitutukseen saikkua milloin milläkin syyllä. Onhan se orjuutus väärin vaikka miten sen ajattelee. Mun mielestä kaikesta työstä pitäisi maksaa edes pientä palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän