Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu että kestä tätä työtä enää päivääkään mutten voi lopettaakaan

Vierailija
01.02.2017 |

Tuun hulluksi täällä. Pyörittelen peukaloitani kun ei ole mitään tekemistä. Pakko istua täällä joka arkipäivä 8-16. Kesäaikaan on kyllä tekemistä juu, mutta sekin on sitä yhtä samaa päivästä toiseen. Oon ollut täällä 10 vuotta. Tuntuu, että elämästä on valunut niin paljon hukkaan tämän työn vuoksi. 10. vitun. vuotta. Vapaa-ajalla olen onnellinen, mutta masennus heti kun istun tämän saman työpöydän ääreen päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen... Voisin oksentaa.
Oon yrittänyt löytää jotain parempaa jo kauan, mutta ei ole ihan helppoa todistaa työnantajille, että pystyn tekemään muutakin nyt, kun oon tehnyt tätä suhteellisen simppeliä toimistotyötä sen 10 vuotta.
Opiskelemaan ajattelin hakea ja tarkoitus opiskella työn ohessa. Pelottaa ihan helvetisti etten pääse sinne. Mitäs sitten teen?
Mulla on nytkin kyyneleet silmissä ja pala kurkussa. Mitä mä teen? Auttakaa/tsempatkaa siskot...:( En saa lisää töitä, koska ei täällä ole kellään kummemmin tekemistä talviaikaan. Masentaa niin paljon, ettei kiinnosta edes jutella kenellekään täällä vaan oon totaalisen sulkeutunut itseeni.
Ei mun ole varaa olla pois töistä eikä mulla ole mitään hyvää syytä hakea mitään sairaslomaakaan. Ei kai pelkkä tylsistyminen ole riittävä syy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuutta nyt, mikset pääsis opiskelemaan? Ja voithan sä opiskella vaikket pääsisikään? Keksi itsellesi tekemistä ja ala tekemään sitä, vaikka opiskelemaan, omatoimisesti. Ootko jutellut pomolle? Siitä kannattaa aloittaa ainakin.

Mieti, että saat palkkaa noin helpolla, keksi siihen jotain muuta millä tappaa aikaa jos kerran tylsistyt. Vai istutko jossain julkisessa tilassa niin, että on vaikeampaa? :D

Vierailija
2/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakemassa yliopistoon? Voithan hakea kevääksi esim. opintovapaata pääsykokeita varten?

Silloin saisit töistä hajurakoa ja olisi varmasti oikeasti motivaatiota lukea pääsykokeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele ettet pääse opiskelemaan vaan että pääset. Jos et tällä kerralla niin ensi kerralla. Ymmärrän sinua hyvin. Liian vähäinen työmäärä aiheuttaa ahdistusta ja masentaa yhtälailla kuin liiallinen työmäärä. Voisitko kertoa asiasta työnantajallesi? Jos et, olisitko valmis muuttamaan uuden työn vuoksi toiselle paikkakunnalle? Voisitko tehdä jotain omia hommia työpaikalla, esim lukea lehteä, kirjaa, nettiä, neuloa, opiskella uutta kieltä, kuunnella musiikkia? Voisithan myös ottaa palkatonta vapaata joksikin aikaa ja miettiä kunnolla mitä tehdä tulevaisuudessa :) Mutta sinähän tiedät; menet opiskelemaan!

Vierailija
4/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuutta nyt, mikset pääsis opiskelemaan? Ja voithan sä opiskella vaikket pääsisikään? Keksi itsellesi tekemistä ja ala tekemään sitä, vaikka opiskelemaan, omatoimisesti. Ootko jutellut pomolle? Siitä kannattaa aloittaa ainakin.

Mieti, että saat palkkaa noin helpolla, keksi siihen jotain muuta millä tappaa aikaa jos kerran tylsistyt. Vai istutko jossain julkisessa tilassa niin, että on vaikeampaa? :D

Istun itseasiassa tässä toimiston aulassa, että ihan mitä vaan en voi alkaa sooloilemaan :D Ruotsia oon alkanut nyt kertaamaan joutessani. Pomon kanssa juteltiin tästä viimeksi eilen ja hän mielellään antaisi lisähommia mutta kun niitä ei yksinkertaisesti ole. Tähän aikaan vuodesta täällä pyörittelee kaikki peukaloita.

Motivaatio opiskelemaan pääsemisessä mulla on hirveän korkealla. En hae yliopistoon vaan suorittamaan YAMK-tutkintoa.

ap

Vierailija
5/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että löytyy tältäkin palstalta teitä ihania ihmisiä, jotka jaksatte auttaa!<3

ap

Vierailija
6/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Olen ollut hirveässä toimistotyössä jossa välillä oli todella hiljaista ja hirveän pitkä aika.

Olisin vaikka silpunnut papereita 8 h.

Vierailija
7/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Olen ollut hirveässä toimistotyössä jossa välillä oli todella hiljaista ja hirveän pitkä aika.

Olisin vaikka silpunnut papereita 8 h.

Kuinka kauan jaksoit sitä hommaa vai oliko määräaikainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan