Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasarjakystassa SILMIÄhampaita ja hiuksia

Vierailija
01.02.2017 |

20% meistä on kystia munasarjoissa. Näistä löytyy silmiä käsiä varpaita hampaita karvoja. Hyi.

Minulla oli silmät 😈 siellä. Lääkärikin kauhisteli. Sain sen pakastimeeni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä! Siis tiesin kyllä että sellaista voi tapahtua, mutta oikeastiko muka! Laita kuva 😝

Vierailija
2/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleen dermoidikysta. Löytyy lisää tietoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli olkapäässä paukama, joka ei vuosikausienkaan jälkeen suostunut poistumaan tai muuttumaan. Jollain lääkärikäynnillä mainitsi tuosta, lääkäri oli samantien puuduttanut paukaman ympäriltä, napannut skalpellin, avannut paukaman, ja sieltä löytyi myös hiuksia ja kynsiä. Oli kaverini syntymätön kaksonen, sanoi lääkäri.

Vierailija
4/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee

Googlaa ovarian cysts bones eye ball teeth hair

Vierailija
5/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20% meistä on kystia munasarjoissa. Näistä löytyy silmiä käsiä varpaita hampaita karvoja. Hyi.

Minulla oli silmät 😈 siellä. Lääkärikin kauhisteli. Sain sen pakastimeeni.

Pic or didn't happen.

Vierailija
6/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli. Joku kuvasi sairaalassa. Silmämunassa oli ruskeat silmät vaikka olen sinisilmäinen.

Voisikohan näitä hampaita käyttää suussa

Vierailija
7/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset löydökset eivät ole edes kovin harvinaisia. Mun siskon "kaksonen poistettin" siskon kohdusta, sisko oli noin 6-kymppinen.

Vierailija
8/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, multa on poistettu tuollainen dermoidikysta munasarjasta joskus 15 vuotta sitten. Mullekin sanottiin, että se on mun kaksonen, jonka kehitys on sitten loppunut alkuvaiheessa. Tiedä sitten. Se jäi kyllä kättärille.

Vierailija
9/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla oli olkapäässä paukama, joka ei vuosikausienkaan jälkeen suostunut poistumaan tai muuttumaan. Jollain lääkärikäynnillä mainitsi tuosta, lääkäri oli samantien puuduttanut paukaman ympäriltä, napannut skalpellin, avannut paukaman, ja sieltä löytyi myös hiuksia ja kynsiä. Oli kaverini syntymätön kaksonen, sanoi lääkäri.

Isäni oli lääkäri ja totuin lapsena siihen, että ovesta tupsahteli porukkaa valittamassa sairauksiaan.

Isän vanhempi veli oli pahin ja äitini oli monesti menettämäisillään hermonsa sen kymmeniä eri vaivoja kuunnellessa.

Kerran se taas saapasteli kynnyksen yli ja juuri ennen, kuin äiti ehti kieltää, että nyt ei valitettavasti ehdi, veli tiedotti -

" Nyt on löytynyt sikiö pakarasta!"

Muistan sen hetken ja äidin ilmeen varmaan ikuisesti.

Vierailija
10/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo eivät ole mitään kaksosia, vaan kyseisen henkilön omia, väärällä tavalla erilaistumaan lähteneitä soluja. Eli tietynlaista kudosta muodostuu paikkaan, jossa sitä ei kuuluisi olla, tämä johtuu sikiökaudella tapahtuneesta virheestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi