Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unen seuraaminen ja sen laatu?

UnetonSeatlessa
31.01.2017 |

Halusin kysellä, onko jollakin parempaa tietoa laitteista joilla voisi mitata omaa untaan? Olen lukenut, että löytyy rannekkeita joiden avulla päivittäiset tiedot unista jäävät puhelimeen muistiin. Olen näitä aktiivisuusrannekkeita, jotka seuraavat unta yrittänyt etsiä, mutta tuntuu, että kaikki ovat todella kalliita! Onko siis jollain tietoa halvasta (alle 50 euroa) ja toimivasta rannekkeesta joka seuraisi unta, voisi kyllä olla muitakin ominaisuuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat silmät kiinni, siinä on tarpeeksi seuraamista

Vierailija
2/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin asiallisia kommentteja kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupassa on Evolver Band hintaan 49,90 e. Tekstin mukaan mittaisi unen levollisuuden. Itse en löytänyt tuosta muuta ongelmaa kuin sen, ettei voi käyttää uidessa.

Mutta vertailematta tarkkaan muiden kanssa ei voi tietää onko unenseuranta tarpeeksi informatiivista.

Lisäksi laitteen pitäisi sopia yhteen sun älypuhelimen kanssa, joten sun pitää selvittää sekin. Ja sitten vielä sekin että ovatko laitteen muut toiminnot sellaisia jotka sopivat sulle.

Unen seurantaa on monenlaista, ja itse asiassa on olemassa pelkästään unen seurantaan olevia laitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän