Mallikaunottaren poliittinen lupaus suuseksistä- ottanut suihin jo 400 mieheltä eikä loppua näy
11 seuraavaa päivääkin buukattu kyseiselle tapahtumalle. Leukojaan tyttö hiukan valitellut, mutta jatkaa siitä huolimatta. Mielipiteitä?
Linkki vielä artikkeliin:
https://www.metropoli.net/rakkaus-ja-seksi/mallikaunotar-lupasi-suuseks…
Kommentit (18)
Miksi jalka kasvaa perseestä tuossa ekassa kuvassa
Epäilen... kirjoitti:
Voiko suomityttö pitää sanansa?
Tämä suomityttö ei ainakaan tekisi moisia lutkalupauksia
Tämä on vähemmän imartelevaa miehille. Kiimaiset pässit jonossa aikaa varaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähemmän imartelevaa miehille. Kiimaiset pässit jonossa aikaa varaamaan.
Se on hyvinkin imartelevaa. Kiimaisuus on hyvästä
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä
Kasvaa, suurenna kuvaa:)
No joo, ehkä käsitelty jostain syystä vaikka hyvä peppu näyttää olevan muissa(kin) kuvissa
Hyi helvetti mikä nainen, en koskisi tikullakaan. Tämä on sitä feminismiä parhaimmillaan.
Tällaisia naisia tarvitaan lisää. Suomineito ei ota suihin edes omalta mieheltään.
Miten mies todistaa miten on äänestänyt?
Ja sormus sormessa poseeraa huulet törröllään. Mahtaa olla ylpeä mies. Minä muutan nyt aasiaan. Haistakaa länsimaat kr#stuksen "ittu.
Vierailija kirjoitti:
Tollot nostaa vanhoja ketjuja.
Ehkä jollain on tietoa, miten projekti on edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on vähemmän imartelevaa suihinottajalle.
Tämähän on kannatettava ajatus.
No toisaalta jonkun helttaleukaisen demariakan käsittelyyn en piliäni antaisi mutta saattaisin kyllä äänestää Vasemmistoliittoa jos Li ottaisi suihin loppuun asti.
Hyvä että pitää lupauksensa