Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat naiset on vastaan, jos nuorella naisella on heidän ikäsensä mies?

Vierailija
31.01.2017 |

Mun mielestä plus 40 v miehet on ihania. Aina hirveä haloo, jos tämmöstä tapahtuu..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan sellaisissakin suhteissa/kiinnostuksissa, joissa näillä vanhemmilla ei ole osaa eikä arpaa, pitää puuttua. Hankkikaa elämä

Vierailija
2/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa, ovatko oman ikäiset miehet nyreinä, kun naisella on mies. Tulee muuten kommenttia.

Lähinnä kai täällä vastustetaan nuorten naisten ahdistelua. Jokainen on ollut joskus nuori nainen ja muistaa, miten ahdistavalta

" karismaattisten" vanhempien miesten lähentely on tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa. Eli siis, kun naisella on nuorempi mies.

Vierailija
4/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa, ovatko oman ikäiset miehet nyreinä, kun naisella on mies. Tulee muuten kommenttia.

Lähinnä kai täällä vastustetaan nuorten naisten ahdistelua. Jokainen on ollut joskus nuori nainen ja muistaa, miten ahdistavalta

" karismaattisten" vanhempien miesten lähentely on tuntunut.

Olen eri mieltä.

Vierailija
5/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä yrittävät suojella teitä vielä niin höpöjä neitoja hyväksikäyttäviltä ukoilta jotka vain bopstaavat egoaan ja leikkivät kanssanne :)

Vierailija
6/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä plus 40 v miehet on ihania. Aina hirveä haloo, jos tämmöstä tapahtuu..

Voi saatana näitä idioottimaisia kyselyitä.

Miksi teet näitä, älykääpiö?

Vierailija
7/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä ensimmäistä kommenttia jossa tämäkin on saatu miesten syyksi.

Vierailija
8/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä yrittävät suojella teitä vielä niin höpöjä neitoja hyväksikäyttäviltä ukoilta jotka vain bopstaavat egoaan ja leikkivät kanssanne :)

Juupa juu... Jokanen tekee omat valintansa, siihen mitään vanhuksia tarvita kertomaan mitä pitää/ei pidä tehdä/manipuloimaan. Leikkiminen on kivaa

Vierailija
9/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljäkymppinen nainen. Ei oo kyllä ikinä kiinnostanut muiden suhteiden ikäerot. Itse kyllä vaihdoin nuorempaan mieheen eikä siitäkään ole kukaan päätä aukonut, 8 vuotta oltu yhdessä. 

Vierailija
10/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastaan. Miksi olisin? Ensimmäinen ajatus on että etkö oman ikäistä miestä saanut.

Vanhemmat miehet on vaan niin helppoja.

Itse olen 40v nainen ja jos en ikäisilleni kelpaa olen sitten mieluummin yksin kuin jonkun 50-70v miehen kanssa.

Vierailija
11/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suojeleminen" voi kääntyä pahimmillaan joksikin ihan muuksi.

Vierailija
12/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä ensimmäistä kommenttia jossa tämäkin on saatu miesten syyksi.

Onko tyyny, johon tavallisesti itket, yhä märkä vai?

Vierailija
13/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kolmas aloitus aiheesta tänään? Menkää nyt seurustelemaan kenen kanssa huvittaa, jos kumpikin osapuoli on täysi-ikäinen. Annetaan lupa. Hus, hus.

Vierailija
14/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen ikäinen tyttö seurustelemassa isänsä ikäisen miehen kanssa aiheuttaa useimmille pahoinvointia.

Vierailija
15/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus sylettää ulkopuolisia.

Vierailija
16/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on sääliä, kun nuorelta naiselta jää oma ainutkertainen elämä elämättä.

Vanhatkin kurpat ovat itse eläneet oman nuoruuden ja siihen elämään pitäisi kuulua viriili ja elämäntäyteinen elämä.

Ikävä kyllä, miehelle ikä tuo mukanaan haasteita ja sairauksia, haluaisimme sitä tai emme. Sellaistako elämää nuori nainen haluaa elää?

Ja tähän kuvioon kun hankitaan vielä lapset, jotka jäävät isättömäksi varhain tai nuoresta naisesta tulee omaishoitaja.

On hyvä muistaa, elämme vain kerran ja on tehtävä viisaat valinnat.

Vierailija
17/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on sääliä, kun nuorelta naiselta jää oma ainutkertainen elämä elämättä.

Vanhatkin kurpat ovat itse eläneet oman nuoruuden ja siihen elämään pitäisi kuulua viriili ja elämäntäyteinen elämä.

Ikävä kyllä, miehelle ikä tuo mukanaan haasteita ja sairauksia, haluaisimme sitä tai emme. Sellaistako elämää nuori nainen haluaa elää?

Ja tähän kuvioon kun hankitaan vielä lapset, jotka jäävät isättömäksi varhain tai nuoresta naisesta tulee omaishoitaja.

On hyvä muistaa, elämme vain kerran ja on tehtävä viisaat valinnat.

Kirjoitat kuin jostain seitsemänkymppisestä miehestä. Ap:lla ei maininnut eläkeläisistä mitään. Ja vaikka olisikin maininnut, niin se on hänen oma asiansa mistä tykkää. Hankkikaapa elämä.

Vierailija
18/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus sylettää ulkopuolisia.

Kateus mistä?

Että nuori ja mahdollisesti nätti nainen seurustelee 20 vuotta itseään vanhemman kanssa?? 😂 Mitä tommosta kadehtii?

Vierailija
19/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on monesti hyvä yhdistelmä, jos katsoo noita tilanteita joissa mies tarvitsee hoitajaa. Nuoruuden innolla vaihtelee vaippoja sitten.

Vierailija
20/36 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yksikään vanhempi nainen on sitä vastaan, että ikäiselläni nuorella naisella on ikäloppu mies. Sitä vastaan kylläkin, kun ne ikäloput ahdistelevat meitä nuoria naisia.