Onko mun sivistyksessä aukko, kun en ole koskaan kuullut tästä muusikkopariskunnasta, jonka eroa puidaan Hesaria myöten lehtien palstoilla?
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000005068556.html
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005068338.html
Näistä siis kyse.
Kommentit (49)
Minäkin tiedän ja olen sentään jo 53 v. Yötä en kuuntele enkä Cheekiä joten ehkä siksi.
Kuulin heistä ensimmäisen kerran, kun tästä avioerosta uutisoitiin kohtuu näyttävästi. Kuuntelin uteliaisuuttani Youtubesta yhtä biisiä, ei ollut ihan meikäläisen musiikkia. "Musiikin superpari" on toimittajan omaa keksintöä.
Kun Iisa aloitti soolouran niin kyllähän ne biisit radiossakin soi.
Radio Helsinki soittaa, Ylex myös silloin Reginan aikana. Mutta täällä taitaa olla vaan Novan kuuntelijoita.. eli vastaus aloitukseen: on.
Kyllähän taas hymyilytti tuo musiikin superpari klikkiotsikko. Mä kuuntelen marginaalista musiikkia myös kotimaasta, jonkin verran valtavirtaa.
Mies on itse muusikko ja nimet ei sanoneet mitään. Ainoastaan sitten välähti jotain mielessä, kun Ruger Hauer mainittiin.
Jos en olisi viikonloppuna UMKsta kuullut My first bandista, en tietäisi siitäkään vielä. Vaikka on supersuosittu saksassa ja kolme levyäkin tehtynä. Kuten myös Norma John aivan uusi tuttavuus. Zülkhe jne.
En vaan jaksa "taidepoppia".
En ole ikinä kuullutkaan ja ihmettelin miksi tuollaista kirjoitetaan lehdessä. Viime kesänä erosi yksi unelmapari, naisella kukkakauppa ja mies museovahti ja heillä 2 yhteistä lasta ja kummallakin yhdet jo aikuiset lapset aikaisemmasta suhteesta ja niin onnellisen näköisenä olivat grillijuhlissa silloin kesäkuussa. Ovat olleet yhdessä 12 vuotta. Ja nyt ihan yhtäkkiä heinäkuussa erosivat ja mies jäi kasvattamaan kanejaan heidän taloon yhden lapsen kanssa ja nainen muutti kilsan päähän toisen lapsen kanssa. Eli jakoivat yhteiset lapset. Mies sai koiran ja nainen värjäsi hiuksensa. Tästäkin olisi saanut hyvät lööpit aikaan. Uusin huhu on että nainen sulkee kukkakaupan ja alkaa opettajaksi. Ilman alan koulutusta! Tästä saisi hyvät lööpit.
Vierailija kirjoitti:
Sorry nyt vaan: Regina on miljoona kertaa tunnetumpi bändi kuin joku nobody Jenni vartianen.
Juu, Reginan suosituinta biisiä on kuunneltu Spotifyssa vajaat puoli miljoonaa kertaa. Jenni Vartiaisen suosituinta yli 5 miljoonaa kertaa. Että kumpikohan tässä sitten on miljoona kertaa suositumpi :)
Aivan loistava bändi. Harmi jos nyt koko yhtye hajosi.
Kyllähän noi lehdessäkin on ollut monesti, joten ovat kyllä olleet julkisuudessa.