Onko mun sivistyksessä aukko, kun en ole koskaan kuullut tästä muusikkopariskunnasta, jonka eroa puidaan Hesaria myöten lehtien palstoilla?
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000005068556.html
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005068338.html
Näistä siis kyse.
Kommentit (49)
Olette te av-mammat todella säälittäviä. Jos te ette ole jostain muusikosta kuulleet, se ei tarkoita etteikö kyseinen muusikko olisi Suomessa suosittu. Regina on (oli) loistava bändi, Iisa Pykäri teki musaa mm. Anna Abreulle, Kaija Koolle ja vaikka kenelle. Todellinen tappio tämä heidän avioero koska johti myös bändin hajoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on sivistyksessäsi aukko. Suomessa on muutakin musaa kuin Yö.
En kuuntele Yötä enkä Keekkiä. Silti en ole koskaan kuullut tästä bändistä.
Sorry nyt vaan: Regina on miljoona kertaa tunnetumpi bändi kuin joku nobody Jenni vartianen.
Kaksi sivua juttua, eikä aloittaja saa aikaiseksi edes kertoa asianomaisten nimiä. Nämä pelkät linkit-puhuvat-aloitukset ovat turhia.
Tynnyrissä kasvaneita palsta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen, että soittavat varmaan jotain vaihtoehtoista musiikkia, joka ei välttämättä suuria massoja niin kiinnosta? Mutta ovat sitten näissä omissa piireissään olleet tunnettuja?
En tiedä, arvailen vain, koska mullekin täysin tuntemattomia.
Hyvin arveltu. Moni tietää heidät hyvin, mutta ei isoissa piireissä, siis valtavirrassa.
Näyttää av:n mammat kuunella vain tavismusaa, ja se on ihan ok. Itse tykkään ns tavismusasta, mutta seuraan muitakin tyylejä, koska tykkään musiikista!Mitä tällä tarkoitat? Voihan ihminen kuunnella vaikka lähinnä pelkkää death metalia (mitä en mieltäisi kovin "tavikseksi") ja sen tähden olla pihalla Reginoista.
No tuollaisilla tyypeillä usein juuri on aukkoja sivistyksessä. Minä tiedän Reginan ja että laulaja Iisa tekee soolomusaa, vaikka itse kuuntelen himassa lähinnä vanhaa metallia. Yllättävän kiinnostavaa katsoa joskus oman laatikkonsa ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuunneltiin muutama sekunti Youtubesta miehen kanssa enkä ihmettele miksi mennyt ohi. Kuuntelen aika monipuolisesti musiikkia mutta tuo ei uppoa.. T:13
Ihme ajatus että asian pitäisi olla itselleen jotenkin mieluisa ja tärkeä että sen olemassaolon voi tiedostaa. En minä Mikko Kuustosen musastakaan tykkää mutta tiedän kyllä tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mä en kuuntele Ollin ikivihreitäkään. Taitaa olla oletettua isompi aukko mun sivistyksessä...🤔
Regina on ihan tunnettu pääkaupunkiseudulla. Ei ne ole missään Tuiskulan lavalla ikinä soittaneet, joten eipä niitä muualla siis tunneta.
Joo, siis keitä noi on? Ikinä kuullut myöskään..
Vierailija kirjoitti:
Regina on ihan tunnettu pääkaupunkiseudulla. Ei ne ole missään Tuiskulan lavalla ikinä soittaneet, joten eipä niitä muualla siis tunneta.
Metallica on soittanut Nivalassa, Tuiskulan lavalla. Sen takia ne onkin maailmalla tunnettuja! =)
Toisen kerran kuulin tänään, eka kerta oli muutama viikko sitten kun tuosta erosta kohkattiin ekan kerran. Näiden musiikki varmaan yhtä tunnettua kuin Pets Duon.
Piti kans kuunnella pätkä youtubesta ja näköjään olin kuullut ton 'Paras aika vuodesta'.
10 vuotta sitten..
Vierailija kirjoitti:
Ai tuo on Regina! Enpä muistanutkaan koko bändiä. Taisi olla tunnettu joskus 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen, että soittavat varmaan jotain vaihtoehtoista musiikkia, joka ei välttämättä suuria massoja niin kiinnosta? Mutta ovat sitten näissä omissa piireissään olleet tunnettuja?
En tiedä, arvailen vain, koska mullekin täysin tuntemattomia.
Hyvin arveltu. Moni tietää heidät hyvin, mutta ei isoissa piireissä, siis valtavirrassa.
Näyttää av:n mammat kuunella vain tavismusaa, ja se on ihan ok. Itse tykkään ns tavismusasta, mutta seuraan muitakin tyylejä, koska tykkään musiikista!Mitä tällä tarkoitat? Voihan ihminen kuunnella vaikka lähinnä pelkkää death metalia (mitä en mieltäisi kovin "tavikseksi") ja sen tähden olla pihalla Reginoista.
Minä kuuntelen enimmäkseen black- ja death metallia ja en ole kuullut tällaisista supermuusikoista. Kuuntelen kyllä muutakin (esim. Lana Del Rey, Topi Sorsakoski, Johnny Cash, Hank Williams III), mutta nämä olivat aivan tuntemattomia minulle. Edes YouTuben ehdotuksissa ei ole tullut vastaan.
Hiton hankala tulla tiedostavaksi musiikinkuuntelijaksi kun ei noita musiikkeja kuule missään.
Oon kyllä heistä kuullut ja Iisan musiikkia joskus myös kuunnellut, mutta en todellakaan sanoisi heitä musiikin superpariksi :D
Ei harmainta hajua. Mutta jos lehdessä sanotaan että he ovat julkkiksia, niin silloin he ovat. Vaikka kukaan ei heitä tietäisikään. Nyt heille tulee ero.