Olen kyllästynyt vauvaan.
Äiti synnytti syksyllä vauvan ja minä joudun hoitamaan sitä. Joudun kesken koulupäivän käymään kotona ruokkimassa sen ja vaihtamassa sille vaipat. Aina ennen kouluun lähtöä aamulla joudun hoitamaan sitä ja heti kun tulen koulusta, niin joudun hoitamaan sitä. Joskus äiti ei ole koko päivänä kotona ja joudun ottamaan vauvan mukaan kouluunkin ja kaikki kiusaavat minua. Mitä minun pitäisi tehdä? Olen kyllästynyt vauvaan ja muihinkin sisaruksiini, jotka ovat 1v, 3v, 5v, 8v, 10v, 14, 15v, 16v, 18v ja 20v, koska joudun hoitamaan niitäkin koko ajan.
Kommentit (21)
Juu eli ei oo sun vastuulla hoitaa sitä vauvaa. Surullista että vanhemmat tekee vitun monta lasta eikä ees ite hoida niitä vaan joutuu sisarukset pitään huolta toisistaan kun ei äitillä riitä aikaa kaikille. Käy sääliks tälläsiä perheirä
Tällä kertaa keksit olla sisko,välillä olet ollut äiti kakaralaumalle.
Liepookatariin kirjoitti:
Hauska provo kyllä.
Provo, mutta kyllä se oikeasti menee noissa suurperheissä niin, että isommat hoitaa pienempiä. Ei kuulemma ole yhtään kiva juttu niiden vanhempien lasten mielestä. Jollain on systeemi kotona, että on aina parit, jotka muodostetaan ikäjärjestyksessä: vanhin on vastuussa nuorimmasta, toiseksi vanhin toiseksi nuorimmasta jne.
Minä alan olla vähän kyllästynyt tähän palstaan. Missä kaikki hauskat, kiinnostavat ketjut? Kadonneet sensuuriin?
Vierailija kirjoitti:
Täysin älytön toistuva provo.
Sama mieltä Provo !
Vierailija kirjoitti:
Liepookatariin kirjoitti:
Hauska provo kyllä.
Provo, mutta kyllä se oikeasti menee noissa suurperheissä niin, että isommat hoitaa pienempiä. Ei kuulemma ole yhtään kiva juttu niiden vanhempien lasten mielestä. Jollain on systeemi kotona, että on aina parit, jotka muodostetaan ikäjärjestyksessä: vanhin on vastuussa nuorimmasta, toiseksi vanhin toiseksi nuorimmasta jne.
Joo voi olla noin, mutta jos haluaa keskustella aiheesta, on syytä tehdä asiallinen aloitus.
Älkää nyt vaan uskoko!
Sama Henna, joka on olevinaan mies, vammainen, autisti tai mitä milloinkin.
Poistoon heti, älkää vastatko!!
Jollain on kyllä hyvä mielikuvitus. Oikeassa elämässä jos 12-vuotias ottaisi vauvan kouluun, koululta kyllä kyselisivät että mikäs homma ja lasu ilmoitus.
Ps. Uutta satuiluasi odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on kyllä hyvä mielikuvitus. Oikeassa elämässä jos 12-vuotias ottaisi vauvan kouluun, koululta kyllä kyselisivät että mikäs homma ja lasu ilmoitus.
Ps. Uutta satuiluasi odotellessa.
Älä kannusta sekoa!!
Niin, kyllä ois vähintään poliisit kimpussa jos veisi vauvan kouluun. No hauskaa joulua provolle.
Me ollaan kyllästytty sekoiluusi, ap😬
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kyllästytty sekoiluusi, ap😬
Kyllä tänne yksi hullu lisää sekaan mahtuu! 🥴🤕
Tää oli varmaan ok vielä 1950-luvun Suomessa maaseudulla, mutta ei enää.
Laittakaa nyt jo poistoon!
Kyllä se sieltä sitten taas palaa, entistä sekavampana.
Valitettavasti...
Käy juttelemassa koulun terveydenhoitajan kanssa.