Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman rikkain mies haluaa tiskata.Mieluiten joka ilta

Vierailija
31.01.2017 |

Olisi kiva päästä tiskaamaan hänen kanssaan. Voisimme vertailla tietoja.

http://www.iltalehti.fi/mieli/201701302200062095_md.shtml

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin jos olisi vaikka muutama miljoona tilillä :(

Vierailija
2/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa Bill Gatesin meille tiskaamaan vaikka joka päivä. Jos kerran tykkää siitä niin kovasti niin varmaan mielellään vielä maksaisikin tästä tarjoamastani hohdokkaasta harrastuksesta.

En kyllä kykene ymmärtämään millä helvetillä tiskaaminen voi olla nautinnollista... Meidän taloudessa on vain yksi liitäntä ja joudun valitsemaan joko pyykinpesukoneen tai tiskikoneen. Tällä hetkellä on pyykkikone, mutta inhoan tiskaamista niin vietävästi, että olen jo useaan otteeseen harkinnut vaihtavani nyrkkipyykkäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa Bill Gatesin meille tiskaamaan vaikka joka päivä. Jos kerran tykkää siitä niin kovasti niin varmaan mielellään vielä maksaisikin tästä tarjoamastani hohdokkaasta harrastuksesta.

En kyllä kykene ymmärtämään millä helvetillä tiskaaminen voi olla nautinnollista... Meidän taloudessa on vain yksi liitäntä ja joudun valitsemaan joko pyykinpesukoneen tai tiskikoneen. Tällä hetkellä on pyykkikone, mutta inhoan tiskaamista niin vietävästi, että olen jo useaan otteeseen harkinnut vaihtavani nyrkkipyykkäämiseen.

Minä nautin tiskaamisesta.

Kädet ovat lämpimässä vedessä, varsinkin talvisin on ihanaa, kun pääsee lämpimän hanan ääreen. Työn tuloksen näkee hetkessä ja voi samalla vaikka kuunnella radiota, katsoa/kuunnella televisiota. Astiat tuntuvat myös ihanan puhtailta tiskauksen jälkeen.

Sen sijaan inhoan imurointia yli kaiken, äänekästä, vaikeaakin, kun pitää yrittää joka nurkkaan ulottua jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi