Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa rahojani takaisin nettivaatekaupasta?!

Vierailija
31.01.2017 |

Rupesin kyselemään rahojeni perään (n.150€) brittiläiseltä nettivaatekaupalta. vastaukseksi sain :

Thank you for your email. I've checked your order and your order was already refunded via Gift Card code *(koodi )*, please note that since it was a sale item I'm afraid we cannot process a refund back into your account, as it is stated on our Policy IF THE ITEM IS A SALE ITEM, THE REFUND WILL BE MADE IN STORE CREDIT ALTERNATIVELY IT CAN BE RETURNED FOR EXCHANGE.
You can find it here:
..

Tarkoittaako tuo että olen saanut lahjakortille kyseisen summan ja täytyy tilata jotakin...? voi että :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä juuri.

Vierailija
2/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkomaiset verkkokaupat aina kotimaan kivijalkaliikkeet voittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noita toimitus- ja palautusehtojahan ei toki kannata etukäteen lukea. Kyllä pitäis siinä vaiheessa, alella ostaa ni tsekata, että saako sitä palauttaa vai ei. Toi store credit eli lahjakortti on tosi yleinen ulkomailla. Tilaat sieltä sitten jotai sopivampaa tuolla rahalla.

Vierailija
4/4 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin toimitukset ja palautukset kyllä moneen kertaan ja oletin että olen ymmärtänyt kaiken. Maksoin palautuksen itse yms.  Valitettavasti tuo on jäänyt ymmärtämättä. Toivottavati sieltä löytyy jotakin sopivampaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän