Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömille kysymys

Vierailija
31.01.2017 |

Oletteko saaneet kutsun määräaikaishaastatteluun?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en.

Vierailija
2/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jospa olen jo niin toivoton tapaus? Vai onko tuo laissa kaikille työttömille määrättävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en mäkään. Mietin vain kun tämä uusi idea nyt otettiin vuoden alussa käytöön. Ap

Vierailija
4/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo, joku soitti viime viikolla, yritti tarjota jotain messuja (?) ja kysyi onko tiedot ajan tasalla. Kävin katsomassa että onhan ne, tämä virkailija oli laittanut että seur. kerran ottavat yhteyttä 31.7.2017 :D Se niistä haastatteluista....

Vierailija
5/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jospa olen jo niin toivoton tapaus? Vai onko tuo laissa kaikille työttömille määrättävä?

Eikös tää nytvuoden alusta tullut että aletaan 3kk välein haastatella työttömiä.

Vierailija
6/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mutta kyse on puhelinyhteydenotosta/haastattelusta.

Vierailija
7/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk välein, eli huhtikuussako 😁

Vierailija
8/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla sivuilla lukee että ottavat maaliskuussa yhteyttä seuraavaksi.

Vierailija
9/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mutta kyse on puhelinyhteydenotosta/haastattelusta.

Oliko puhelinhaastattelu nyt jotenkin aiempaa perusteellisempi vai ainoastaan lyhyt päivitys tilanteeseen?

Vierailija
10/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sain kutsun toissa viikolla, ja haastattelu on jo tällä viikolla (2.2.)!

Asun pk-seudulla, joten en tiedä josko täällä ovat ripeämpiä kuin muilla seuduilla.

Olenkin ollut jo lähes 3 v työttömänä, eikä tätä enne ole kukaan minulle TE-toimistosta mitään soitellut tms. Työtarjouksia olen saanut koko ajan 2 kpl per kk vauhtia ja jokaista työtä olen hakenut, mutta yhtäkään en ole saanut.

Saavat olla kyllä varsinaisia ihmeidentekijöitä, jos nyt keksivät minulle jonkun työpaikan tai koulutuksen! Mutta odotan innolla, josko jotain löytyisi!!!

Vierailija
11/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 jatkaa vielä, että sain haastattelukutsun mukana 2 -sivuisen kaavakkeen, jossa kysellään kaikkea mahdollisesta jo tapahtuneesta työhausta, mukaan lukien halu ryhtyä yrittäjäksi tai uudelleen kouluttautua. Kaavake pitää täyttää ennen haastattelua ja sitä käytetään haastattelun perustana.

Minulla kaavake on täynnä sitä, että olen lähes kaikkeen valmis jne. Suurin ongelmani on se, että ex-työnantajani puhuu pahaa minusta ja jokaisen hakemani työn saanti on lopulta tyssännyt tähän. Eli tulen kysymään, että miten saan ex-työnantajani pois pelistä???

Jos joku täällä tietää hyvän vinkin minulle, niin kiitän jo etukäteen!

Vierailija
12/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo, joku soitti viime viikolla, yritti tarjota jotain messuja

Minusta on kiva käydä messuilla :). Lähtisin, jos joku ehdottaisi. Olen itse asiassa jo omatoimisesti katsellut, missä niitä järjestetään.

Vierailija
13/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kutsua kuulunut. Osa-aikainen, määräaikainen työsuhde päättyi 9.1. ja työkkärin sivuilla luki, että soittavat 16.1. Ihastelin, että ovatpa he nyt aktiivisia, käyvät heti kimppuun. Koko päivän 16.1. odottelin soittoa, jota ei tullut. Seuraavana päivänä työkkärin sivuilla luki, että soittavat 17.6.

En sitten tiedä olivatko katsoneet tiedoistani, että olin ehtinyt jo hakea yhteen työvoimakoulutukseen ja katsoivat, että tuo yrittää ainakin jotain, ei tarvii heti soitella. (Haun tulos: 306 hakijaa, 40 otetaan kartoitukseen, 20 varsinaiseen koulutukseen. Olen varasijalla 7.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi