Neuvokaa miten tuotan naisille iloa sängyssä?
Jostain syystä naiseni ei kerro, mutta kuitenkin vaatii parempaa. vinkkkejä?
Kommentit (21)
Pitäskö se sit kuitenki jo jättää!
Lue sille iltasatu. Tai pane sitä. Molemmat toimii, lupaan.
No sellanen vinkki, että keskity siihen mitä teet. Sellanen ärsyttää yli kaiken jos toinen luulee hinkkaavansa klitorista, mutta todellisuudessa pyörittelee sormia nappulan vieressä minuuttitolkulla. Miehellä ei voi olla silmät kiinni esileikeissä antavana osapuolena! Loppuu se räpellys saatana!
Joku hyvä - ei Fingerpori tyylinen vitsi tuottaa jonkunverran iloa naisille. Seksiä ei ainakaan kannata kokeilla, siihen ei sun taidot riitä.
Kylläpäs on taas rakentaa kommentointia. Voihan ap olla ihan tosissaankin.
Niin tyypillistä akkojen toimintaa. Ensin täällä haukutaan ja naureskellaan miesten taidottomuudelle. Sitten kun joku tulee kysymään neuvoa, niin pelkkää vittuilua tulee.
Mutta AP:lle sanottakoon, että pyydät siltä naiselta tietoja mistä hän tykkää. Ja jos ei kerro, niin jääköön sitten ilman.
Ja sitten jatkokysymys, että miten naisen saa aktiivisemmaksi sängyssä? Vaimolle sopii kyllä se, että hän vain makaa selällään, mutta voihan hänkin joskus jotain tehdä seksissä. Olen ostellut leluja sun muita ja vaimo saa kyllä joka kerta. Alkaa vaan itseä kyllästyttää koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jatkokysymys, että miten naisen saa aktiivisemmaksi sängyssä? Vaimolle sopii kyllä se, että hän vain makaa selällään, mutta voihan hänkin joskus jotain tehdä seksissä. Olen ostellut leluja sun muita ja vaimo saa kyllä joka kerta. Alkaa vaan itseä kyllästyttää koko homma.
Saat naisen aktiivisemmaksi ainoastaan ulkoistamalla panopuuhat jollekulle muulle.
No ne norjalainen ja suomalainen menivät jonnekin -vitsit on ihan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimoa aktivoida niin kuin koiraa ("ostin sille leluja"). Vähän liikuttava idea silti. Sinun pitää puhua vaimollesi ja jos ei auta niin vaihtamalla paranee. Luonnekysymys. Jos vaimo on kovin passiivinen ja flegu muuten niin ei varmaan tartu toimeen myöskään sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
No ne norjalainen ja suomalainen menivät jonnekin -vitsit on ihan hyviä.
Varsinkin se, jossa suomalaisen vehje jää lauteiden väliin.
No et ainakaan kirjoittelemalla täällä ;). Toisaalta näpyttelemällä tekstejä saa näppärät sormet, joten voihan niistä olla jotain hyötyä vielä kaikenlaisissa hommeleissa ;). Itse olen hyvä käyttämään kieltä... kai vähän kielellisesti lahjakas... siis tarkoitin, että osaan kuulemma kirjoittaa ihan kivasti ;)
Tähän on täysin mahdotonta vastata. Naiset tykkäävät niin erilaisista asioista. Esim minun kohdallani en halua että mies hieroo klitorista tai nuolee, vaan ihan vaan esileikin jälkeen suoraan pitkään rivakkaan yhdyntään. Joku muu nainen pitää tuota taas jyystämisenä ja vaatii suuseksiä, jota en itse halua.
Otat komennon, todellisuudessa lutkasi haluaa sitä ja tuntee olonsa orvoksi kun et toimi miehen lailla, kyselet vauvapalstalla, miten horoa naidaan, häpeä runkkari. Menet kotiin ja lähestyt akkaa takaapäin; kädet tisseille ja imet kaulasta, vie toinen käsi vitulle ja puristele toisella kannuja. Akan hame/housut nilkkoihin ja yhdyt siinä missä satutte olemaan. Lopuksi akka lattialle kontilleen imuttamaan kullia kunnolla ja satsit suuhun, komenna nielemään. Ota tukasta kiinni ja tahdita touhua. Ämmä voi olla ensimmäisen kerran jälkeen vähän hämillään, mutta tykkää kuitenkin. Jatkossa tiedät, miten toimia. Tuot akan kaipaamaa jännittävyyttä ja miehekkyyttä touhuun. Ämmä katselee sua ja kyrpääsi uusin silmin.
Yritä nyt hoidella edes se yks kunnolla ennen kuin haaveilet haaremista!
Vierailija kirjoitti:
Otat komennon, todellisuudessa lutkasi haluaa sitä ja tuntee olonsa orvoksi kun et toimi miehen lailla, kyselet vauvapalstalla, miten horoa naidaan, häpeä runkkari. Menet kotiin ja lähestyt akkaa takaapäin; kädet tisseille ja imet kaulasta, vie toinen käsi vitulle ja puristele toisella kannuja. Akan hame/housut nilkkoihin ja yhdyt siinä missä satutte olemaan. Lopuksi akka lattialle kontilleen imuttamaan kullia kunnolla ja satsit suuhun, komenna nielemään. Ota tukasta kiinni ja tahdita touhua. Ämmä voi olla ensimmäisen kerran jälkeen vähän hämillään, mutta tykkää kuitenkin. Jatkossa tiedät, miten toimia. Tuot akan kaipaamaa jännittävyyttä ja miehekkyyttä touhuun. Ämmä katselee sua ja kyrpääsi uusin silmin.
Niin karu ja liioiteltu viesti tämä olikin, niin enemmän totuutta kuin muissa vastauksissa. Siinä vaiheessa kun saat naisen hulluksi halusta katsomalla, sanoilla, osoittamalla HIMOA, ei ole enää juurikaan väliä mitä "teknisesti" teet tai hinkkaat tai et hinkkaa. Kaiken a ja o on ottaa ohjat käsiin ja tietää mitä haluaa ja näyttää se. Suuren suuri turn-off on mies joka kyselee "mitä sä haluaisit mun tekevän" ennen kuin nainen haluaa sitä seksiä yleensäkään.
Sun ei tartte ees sanoo mitään. Katot vaan vaivihkaa niinkun Matti Pellonpää siin Leningrad Cowboys go America, että miten uppoo yleisöön. Toimit ihan samalla vaikka niitä olisi isokin liuta sängyssäsi sillä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat naisen aktiivisemmaksi ainoastaan ulkoistamalla panopuuhat jollekulle muulle.
Kaipa sitä pitää ryhtyä itsekin samoille linjoille. Saisi joskus edes kunnon seksiä.
Lähtisin purkamaan ongelmaa ilmaisustasi 'naisille'. ;-)