Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko A-studion eilen, jossa Jussi Halla-ahoa haastateltiin pelkällä ääniyhteydellä?

Vierailija
31.01.2017 |

Yhteydessä voi toki olla ongelmia, enkä ole salaliittoteoreetikko.

Kummallista kuitenkin, että täysin katkeilevaa yhteyttä ei katkaistu nopeammin. Halla-ahon sanomisista ei saanut yhtään mitään selvää, kuitenkin annettiin yhteyden pyöriä.

Joku äärivihervassari sabotoimassa koko juttua. Vai mikä selitys?

Ja tämähän aloitus on täällä alle minuutin, joten olkaan nopeita. Minulle iskee kolmen päivän banni, mutta onneksi on muitakin foorumeita...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt kukaan katsonut ja olisi jotain kannanottoja?

Tuijotteletko vain Sohvaperunoita ja muuta yhtä sivistävää, yhteiskunnalisesti valistavaa ohjelmistoa?

Vierailija
2/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Halla-ahon sanomisista ei saanut yhtään mitään selvää, kuitenkin annettiin yhteyden pyöriä.

Jaa. Minä kun luulin että se oli Hallah'on normaalia ulosantia. Hänhän ei ole tunnettu minään loistavana puhujana. Siksi ilmaiseen itseään kirjallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Halla-ahon sanomisista ei saanut yhtään mitään selvää, kuitenkin annettiin yhteyden pyöriä.

Jaa. Minä kun luulin että se oli Hallah'on normaalia ulosantia. Hänhän ei ole tunnettu minään loistavana puhujana. Siksi ilmaiseen itseään kirjallisesti.

Älä viitsi. 

Jos katsoit/kuuntelit, niin havaitsin teknisen ongelman. Eikä siinä mitään, näitä sattuu. Mutta ihmetytti, että äijän annetaan pölöttää eikä katkaista. 

Vierailija
4/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halis ei halua punottaa studiossa. Monologi Facessa on ydinosaamisalue.

Vierailija
5/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin tuon ohjelman. Tuli mieleen että Halla - aho puhuu jossakin jossa paljon ääntä  eikä neutraalissa paikassa. Voi ihan olla sen ällöukon oma vika ettei yhteys toiminut.

Vierailija
6/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vihervaj'ukki yritti vaimentaa Halla-ahon mutta äänestysuurnilla tavataan, siellä "väärätkin" äänet tulee kuulluiksi

Vierailija
7/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin tuon ohjelman. Tuli mieleen että Halla - aho puhuu jossakin jossa paljon ääntä  eikä neutraalissa paikassa. Voi ihan olla sen ällöukon oma vika ettei yhteys toiminut.

Eli Halla-aho olisi oikein itse suunnitellut, että äänensä ei kuulu? Vaalitaktiikkaa sekin tietysti. 

Mutta jotenkin en tähän jaksa uskoa. 

Miksi muuten Halla-aho on mielestäsi "ällöukko". Oletko kavereiltasi kuullut vai onko sinulla ihan oma perusteltu kanta tähän?

Vierailija
8/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista kuitenkin, että täysin katkeilevaa yhteyttä ei katkaistu nopeammin. Halla-ahon sanomisista ei saanut yhtään mitään selvää, kuitenkin annettiin yhteyden pyöriä.

Ja tämähän aloitus on täällä alle minuutin, joten olkaan nopeita. Minulle iskee kolmen päivän banni, mutta onneksi on muitakin foorumeita...

Sananvapauden nimissä ja mielivaltaisten bannien vuoksi suosittelen Tor selainta. Lisäksi adblocker olisi hyvä olla käytössä, että ei tule klikkituloja.

Vierailija
9/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja ihmettelin.

Halla-aho ei todellakaan kuulu suosikkeihini noin politikkona, ei Persut ylipäänsä.

Mutta ihmettelin ettei ylipäänsä kahdella yrittämällä saatu ääntä kuulumaan. Olisin tuossa kohtaan halunnut kuulla mitä hänellä on sanottavaa. Pidän Halla-ahoa kuitenkin älykkäänä ihmisenä, vaikka hänen kantansa ovat pikkuisen radikaalimpia kuin omani.

Ja miksi sitä jatkeettiin suorassa lähetyksessä noin? Kun siinä välissä haastateltiin Elomaata ja sitä toista. Eikö siinä välissä olisi voinut testata toimiiko yhteys vai ei?

Vierailija
10/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-uho voi punastella ihan keskenään, moisia ei pitäisi päästää särkemään oikeitten ihmisten televisioita.

Persut on perseestä!

Vierailija
11/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Kuulkaas nyt, kyllä ääniyhteys voi pätkiä ihan Brysselistäkin. Tai jopa täällä stadin sisällä, jos sattuu olemaan kännykkänsä kanssa huonossa paikassa.

Joten syyttäkää Halla-ahoa itseään. Naurettavaa vainoharhaisuutta tuollainen!

Vierailija
12/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Halla-aho on mielestäsi "ällöukko". Oletko kavereiltasi kuullut vai onko sinulla ihan oma perusteltu kanta tähän?

Pakkohan se on suvaitsevaisen mielestä olla ällöukko, kun se on eri mieltä suvaitsevaisten kanssa.

Vierailija
13/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samoin taisi käydä Presidentti Niinistön puheen kanssa  valtiopäivien avajaisissa helmikuussa 2016.

Ääni katosi jonnekin yli minuutiksi. 

Katsokaapa googlesta..

Vierailija
14/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenastahan tuo on katsottavissa. Tämän ketjun innoittamana aloin itsekin katsoa. Tai ainakin kuunnella. Samalla voi tehdä toisessa selainikkunassa jotain muuta.

Vierailija
15/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko enää foliopipoasi yhtään kireämmälle?

Tässähän tulikin jo lähes kaikki hommapersujen kliseet samassa läjässä, eli median salaliitto äärioikeistoa vastaan, Yle-mafia ja uhriutuminen. Vain keppihevonen jäi puuttumaan :)

Vierailija
16/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihmetytti, että äijän annetaan pölöttää eikä katkaista. 

Ehkä ne odotti että se hAllah'o oppis vihdoin puhumaan?

Vierailija
17/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin 90-luvun Britanniassa kun  IRAn eli Sinn Feinin johtajan Gerry Adamsin ääni sai kuulua TVssä vain dupattuna. Tämä lienee jokin versio tuosta.

Vierailija
18/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä äänestän kokoomusta, äänestäkää tekin!

t. kiky 6 minuuttia rules!

Vierailija
19/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei todellakaan joudu minkään salaliiton uhriksi koska on itse eliitin juoksupoika, Halla-aho äänesti Brysselissä TTIP:n ja GMO:n puolesta joten liputtaa vahvasti isojen pörssiyhtiöiden puolesta, ja tavallisia ihmisiä vastaan.

Vierailija
20/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho ei todellakaan joudu minkään salaliiton uhriksi koska on itse eliitin juoksupoika, Halla-aho äänesti Brysselissä TTIP:n ja GMO:n puolesta joten liputtaa vahvasti isojen pörssiyhtiöiden puolesta, ja tavallisia ihmisiä vastaan.

Hänen muijansa kun sattuu olemaan Suomen varakkaampia. J H-a on eliitin juoksupoika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi