Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 viisikymppistä naista synnytti vuonna 2016

Vierailija
31.01.2017 |

Kertoo hesarin artikkelin lopussa oleva ikä-synnytyskone..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno asia. Miksi 50v nainen ei voisi tulla äidiksi kun 50v mieskin voi tulla isäksi? Tasa-arvo tässäkin asiassa pitäisi olla.

Mies voi tulla isäksi vaikka kuinka vanhana. Haetko siihenkin tasa-arvoa?

Se on jo tieteellisesti mahdollista. Ei tarvita munasolua, kudos riittää. Ja nykyisin yleistyy munasolujen pakastaminen jo nuorena talteen myöhempää käyttöä varten. Loppu hoituu hormoneilla.

Lisäksi on jo syntynyt ainakin 2 lasta, joilla on geneettisesti KOLME vanhempaa. 2 naista ja 1 isä. Tämä on tarpeen jos äidillä on tietty perinnöllinen ongelma, olikos se nyt kromosomeissa. Tämä osa korvataan toisen naisen palasilla.

Vierailija
22/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisethän kuolevat ihan kaiken ikäisinä. Mutta mieti hei syntyväsi siitä ryppyisestä perinpohjin poljetusta 50 v revasta...

Oikeesti ei kiitos.

Olen loukkaantunut pumpernikkelini puolesta. Se ei ole

- ryppyinen

- perinpohjin poljettu (?)

- eikä sitä sanota revaksi vaan pumpernikkeliksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä aina huudeta että abortti on murha! Jos tulee 5kymppisenä luomusti raskaaksi niin silloinko saakin/pitääkin tehdä abortti vaikka ei haluaisi ja kaikki ok.

Vierailija
24/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän vanhoja äitejä, olisin luullut, että paljon enemmän.

Vierailija
25/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 34 ja aikaa siis on vielä paljon saada mies ja lapsia. Lohduttavaa kuulla.

Vierailija
26/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisethän kuolevat ihan kaiken ikäisinä. Mutta mieti hei syntyväsi siitä ryppyisestä perinpohjin poljetusta 50 v revasta...

Oikeesti ei kiitos.

- ryppyinen

Kommentoija kertoikin vain omasta poljetusta ja ryppyisestä revastaan. Eihän kaikilla tietenkään samanlainen ole.

Vierailija
27/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti ei kiitos.

- ryppyinen

Kommentoija kertoikin vain omasta poljetusta ja ryppyisestä revastaan. Eihän kaikilla tietenkään samanlainen ole.

Ah, okei :)

Vierailija
28/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos heille sopii. Itse olen tyytyväinen että sain lapset nuorempana.

Elokuussa australialaisnainen synnytti lapsen 62-vuotiaana. Lapsen isä oli 78. Tämä on jo musta aivan sairasta. (Linkki: http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002914155.html )

Vierailija
29/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos heille sopii. Itse olen tyytyväinen että sain lapset nuorempana.

Elokuussa australialaisnainen synnytti lapsen 62-vuotiaana. Lapsen isä oli 78. Tämä on jo musta aivan sairasta. (Linkki: http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002914155.html )

Jokainen omalla tyylillään. Ei se ole oikea ainut tie saada lapsia 20-vuotiaana. Itse olin 38-vuotias kun ensimmäisen sain.

Vierailija
30/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin mieheni vasta nyt 32v. Ja odotan nyt esikoistani. Olemme onnemme kukkoloilla! Luulin etten ikinä löytäisi miestä saati pääsisi tulemaan äidiksi.

Vierailija
31/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani saivat minut ollessaan 46, tosin vanhin sisarukseni on yli 10v minua vanhempi. Nyt olen 24 enkä voisi toivoa parempia vanhempia! He vielä seitsemänkymppisinä ovat todella nuorekkaita ja terveitä ja pitävät itsestään huolta, ystäväni luulevat heitä aina max 60v. Tietenkään aina ei ole näin, enkä voi kuvitella lapsien surua jotka joutuvat pitämään vanhemmistaan huolta tämän ikäisinä.

Vierailija
32/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se milloin synnyttää jos lapsia haluaa.

Vierailija
33/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli 50v, kun pikkusiskoni syntyi. Onko se vähemmän kamalaa kuin 50-vuotias äiti?

Vierailija
34/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perintötekijöistä. Meidän sukuun jos syntyisi niin joutuisi jo teini-ikäisenä katselemaan Alzheimeristä kärsivää äitiä. Minun äitini on nyt 59 ja alkaa osoittaa ensimmäisiä merkkejä taudista. Molemmat mummoni vei sama tauti. Itse päätin tehdä lapset nuorena.

Vierailija
35/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini sai äitini täyttäessään sinä vuonna 47 vuotta. Isoäiti eli 90-vuotiaaksi. Oli terve loppuun asti. Olin itsekin silloin jo 10v. 

Vierailija
36/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan haluaisi, että omat vanhempani olisivat seitsemänkymppisiä minun ollessa vasta parikymppinen.

Vierailija
37/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo aika kamalaa. Lapsi on täysi-ikäinen kun äiti on n. 70v. 

70-vuotias nainen voi olla vielä aivan virkeä, jotkut käyvät vielä työssäkin.

Vierailija
38/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu perintötekijöistä. Meidän sukuun jos syntyisi niin joutuisi jo teini-ikäisenä katselemaan Alzheimeristä kärsivää äitiä. Minun äitini on nyt 59 ja alkaa osoittaa ensimmäisiä merkkejä taudista. Molemmat mummoni vei sama tauti. Itse päätin tehdä lapset nuorena.

Millaista se on, tuossa vaiheessa? Onko äitisi vielä työelämässä?

Vierailija
39/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti ei kiitos.

Kuka tuollaista nyt miettii? Minulla ainakin on parempaakin funtsittavaa :)

Vierailija
40/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä oli 50v, kun pikkusiskoni syntyi. Onko se vähemmän kamalaa kuin 50-vuotias äiti?

On se.

Mun isä oli 52 kun minä synnyin ja on kuollut aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi