Miksi viiksekkäät naiset eivät ajele viiksiään?
Ei kai se sen hankalampaa ole kuin miehelläkään. Varsinkin vähän vanhemmat viiksinaiset antavat vaan kasvaa.
Kommentit (41)
Ajelemista en kyllä tuommoiseen suosittele. Siitähän ne viikset vaan innostuu kasvamaan vahvempana ja tuuheampana.
En ymmärrä miksi niitä viiksiä ei sokeroi/vahaa pois. Parhaimmassa tapauksessa karvat pysyvät veks jopa 5 viikkoa kerrallaan ja lopulta karvatupet antavat periksi eivätkä kasva enää ollenkaan takaisin kun säännöllisesti sokeroi.
Vanhoja naisia viiksekkäitä. Jos olisin nainen, ja mulla olisi viikset, varaisin heti ensimmäisenä jonkun käsittelyn, jossa ne viikset poltetaan pysyvästi juuriaan myöten pois.
Miksi pitäisi? Mitä se sinulle tai kenellekään kuuluu, onko jollain naisella viikset vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Mitä se sinulle tai kenellekään kuuluu, onko jollain naisella viikset vai ei?
Kuuluu siksi, että minä en halua nähdä naisella viiksiä. Viikset kuuluu miehelle. Jos haluat silti olla marginaali-ihminen, ja pitää naisena viiksiä, niin se sinulle suotakoon.
Se on kato ku ikää tulee lisää niin myös kokemusta. Elämän kokemuksen kautta eivät pienet asiat häiritse enään.
Kaikki turha karisee pois. Näin se menee nuoret!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niitä viiksiä ei sokeroi/vahaa pois. Parhaimmassa tapauksessa karvat pysyvät veks jopa 5 viikkoa kerrallaan ja lopulta karvatupet antavat periksi eivätkä kasva enää ollenkaan takaisin kun säännöllisesti sokeroi.
Minulla on aina vahaamisen jälkeen viikon verran julmetut punaiset patit karvatuppien kohdalla. Se se on esteettinen näky.
On kyllä melko karua katsottavaa nuo viiksekkäät naiset. Duunipaikalla oli yksi rouva, joka oli muuten ihan kohtuu kivan näköinen, isot rinnat ja pyöreä peppu, mutta oli antanut itsensä rupsahtaa. Heillä tuli miehen kanssa riitaa ja eropaperitkin jo laitettiin vetämään niin kummasti säikäytti tämän rouvan ja rupesi laihduttamaan ja hankkiutu eroon viiksikarvoista ja muutenkin paranteli ulkonäköään parempaan. Tästä keski-iän jo ylittäneestä rupsahtaneesta naisesta kehkeytyi ihan pantavan näköinen daami isoine rintoineen ja muodokkaalla perseellä varustettuna ja sheivattuna ja meikattuna. Erotilannekkin rauhoittui ja onni palasi suhteeseen.
Joten naiset, poistakaa ne viiksikarvat tavalla tai toisella ja kääyttäkää aikaa itseenne ja ulkonäköönne. Hyvältä näyttäminen kohottaa omatuntanne ja saatte hyvän olon sek äpuolisonne tykkää kun näette hieman vaivaa näyttääksenne hyvältä.
Eivät jaksa, ei kiinnosta, tai ehkä eivät huomaa niitä. Toki mustat ja paksut karvat huomaa helposti, mutta niitä ohuempia karvoja, joita kasvaa ihan kaikilla naisilla ylähuulen yllä, ei välttämättä huomaakaan kuin tietyssä valaistuksessa.
Ja sitten joillakin on näitä harhaluuloja, että ajelu kiihdyttää karvankasvua. Vahaus taas voi olla kivuliasta, hankalaa tai hyödytöntäkin, ei sillä kaikkia karvoja saa pois. Lisäksi joillekin tulee vahasta näppyjä ja karvatupentulehdusta yms. Herkältä taas saattaa lähteä kerros ihoa vahaliuskan mukana.
Monella näistä viiksekkäistä naisista voi olla paljon suurempia murheita kuin ne viikset. Esim. se syy miksi hormonit ovat sekaisin. Ei siinä sairautta hoitaessa ehdi pitämään ihoa silkin sileänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu siksi, että minä en halua nähdä naisella viiksiä. Viikset kuuluu miehelle. Jos haluat silti olla marginaali-ihminen, ja pitää naisena viiksiä, niin se sinulle suotakoon.
No ihan tasan ei kuulu. Ole katsomatta sellaista ihmistä jollaista et halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ajelemista en kyllä tuommoiseen suosittele. Siitähän ne viikset vaan innostuu kasvamaan vahvempana ja tuuheampana.
Paikkaansa pitämätön myytti. https://www.scientificamerican.com/article/fact-or-fiction-if-you-shave…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua nähdä miehillä tissejä, kiellettäköön siis lihavat miehet. Tai oikeastaan myös ei niin lihavat jos manboobsit löytyy. Tissit kuuluu naisille.
Eiku
Näkö heikkenee iän myötä, eikä niitä vaaleita karvoja oikein meinaa huomata.
Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun tämä maailma nyt ei vaan pyöri sinun nöyhtäisen napasi ympärillä :D
"Minä en tykkää", "Minä en halua nähdä", "Minä määrään" :D Mahtaa olla elämä hankalaa, kun kukaan ei tanssi, vaikka pilliin kuinka puhaltaa :) "Se sinulle suotakoon", heh, sinäkö suot? ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niitä viiksiä ei sokeroi/vahaa pois. Parhaimmassa tapauksessa karvat pysyvät veks jopa 5 viikkoa kerrallaan ja lopulta karvatupet antavat periksi eivätkä kasva enää ollenkaan takaisin kun säännöllisesti sokeroi.Paikkaansa pitämätön myytti. https://www.scientificamerican.com/article/fact-or-fiction-if-you-shave…
Paitsi että ei ole.
Ajelkaa hyvät naiset niitä karvojanne. On paljon kiihottavampaa katsella karvatonta naista kuin karvaista viiksivallunaista. Karvat ajellaan naisilla ainakin kainaloista, naamasta, pillun ja peräreijän ympäriltä sekä sääristä. Jos erittäin näkyvää karvaa niin suosittelen myös reisien ja käsivarsien ajelemista.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melko karua katsottavaa nuo viiksekkäät naiset. Duunipaikalla oli yksi rouva, joka oli muuten ihan kohtuu kivan näköinen, isot rinnat ja pyöreä peppu, mutta oli antanut itsensä rupsahtaa. Heillä tuli miehen kanssa riitaa ja eropaperitkin jo laitettiin vetämään niin kummasti säikäytti tämän rouvan ja rupesi laihduttamaan ja hankkiutu eroon viiksikarvoista ja muutenkin paranteli ulkonäköään parempaan. Tästä keski-iän jo ylittäneestä rupsahtaneesta naisesta kehkeytyi ihan pantavan näköinen daami isoine rintoineen ja muodokkaalla perseellä varustettuna ja sheivattuna ja meikattuna. Erotilannekkin rauhoittui ja onni palasi suhteeseen.
Joten naiset, poistakaa ne viiksikarvat tavalla tai toisella ja kääyttäkää aikaa itseenne ja ulkonäköönne. Hyvältä näyttäminen kohottaa omatuntanne ja saatte hyvän olon sek äpuolisonne tykkää kun näette hieman vaivaa näyttääksenne hyvältä.
Joopa, kiinnostaa ku kasa kiviä. Sama se on kasvaako kunnon parta vai onko sileä sieltä täältä, mies ei edes vilkaise. Viimeksi kysyin mitä pitää mussa seksikkäimpänä ja vastaus oli ettei oo aikoihin tähän suuntaan edes vilassu. Eli itseään varten kannattaa pitää itsensä kuosissa, muita varten....hohhoijjaa.
Sänki tulee tosi nopeasti, eli aina näyttää siltä kuin en ajelisi.