Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi viiksekkäät naiset eivät ajele viiksiään?

Vierailija
31.01.2017 |

Ei kai se sen hankalampaa ole kuin miehelläkään. Varsinkin vähän vanhemmat viiksinaiset antavat vaan kasvaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin valkoinen iho ja hyvin tummat paksut karvat.

,

Jos annan rehottaa koskematta pari viikkoa, ovat kaikki karvat esillä ja kun nypin ne, uusia alkaa näkyä vasta 3-4 päivän päästä. Ne eivät ole hentoja, vaan heti jo kurkatessaan ihosta tummia ja paksuja. (Kuin sänki jopa)

Jos en anna välillä rehottaa, vaan nypin koko ajan, ei ihanaa täyskarvatonta aikaa tule lainkaan. Koko ajan sieltä kurkkii kärjestään jo tummaa ja paksua sänkimäistä uutta kasvaa, jota pinsetti ei saa vielä irti, kun on niin lyhyt. Iho kun on vitivalkoinen, niin todella näkyy.

Oon siis aina epäsiisti. Karvat ovat vahvistuneet nyppiessä. Nypin vain viikisen reunat. Nyt ne siis ovat paksuja. Keskeltä en nypi ne on hennompaa , mutta tummina näkyvät.

Sama tarina täälläkin. oma viiksisänkeni on heti alusta alkaen lähes mustaa ja jokainen paksu karva erottuu selvästi, käytännössä jo ollessaan ihotupessa vasta pilkistämässä. Mahdoton tehtävä yrittää saada pinsetin kärjellä otetta karvasta, joka ei vielä edes kunnolla ole ihon pinnalla. Ja sitten tulee verta ja rupi. Huulen yläpuolinen iho on mulla tosi herkkää ja helpostikuivuvaa, ja pelottaa, että olen pahentanut esim. maksaläiskiäni tällä jatkuvalla ihon ärsyttämisellä.

Olen odottanut, että ne karvat lopettavat jossakin vaiheessa kasvamisen kunhan niitä tarpeeksi kauan sitkeästi jaksaa nyppiä. Vielä näin ei ole tapahtunut, päinvastoin. Karvat ovat tummentuneet ja paksuuntuneet, kerta toisensa jälkeen.

Onneksi meikillä saa vähän peittoon noita pahimpia punotuksia. Toisaalta: liika puuteri korostaa vaaleitakin viiksikarvoja ja saa ne näyttämään tummilta...

Niitä vaaleita viiksikarvoja en ole enää uskaltanut nyppiä, pisimpiä lyhentelen saksilla, hävettää myöntää. Mutta pelottaa että ne vaaleat karvat tulevat nyppimiseen jälkeen aina vaan tummempina takaisin kuten osalle kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla