Miksi viiksekkäät naiset eivät ajele viiksiään?
Ei kai se sen hankalampaa ole kuin miehelläkään. Varsinkin vähän vanhemmat viiksinaiset antavat vaan kasvaa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ajelkaa hyvät naiset niitä karvojanne. On paljon kiihottavampaa katsella karvatonta naista kuin karvaista viiksivallunaista. Karvat ajellaan naisilla ainakin kainaloista, naamasta, pillun ja peräreijän ympäriltä sekä sääristä. Jos erittäin näkyvää karvaa niin suosittelen myös reisien ja käsivarsien ajelemista.
Mä taas suosittelen sulle sitä että hankit elämän ja alat ymmärtää että toiset ihmiset eivät ole olemassa sinua ja sinun oikkujasi varten. Hanki vaikka joku nukke josta voit muokata unelmiesi naisen jos hengittävään ja oman tahdon omaavaan eivät sosiaaliset taidot riitä.
Omia karvojasi saat sheivata niin paljon kuin jaksat, muut hoitavat asian omien mieltymystensä mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelemista en kyllä tuommoiseen suosittele. Siitähän ne viikset vaan innostuu kasvamaan vahvempana ja tuuheampana.
En ymmärrä miksi niitä viiksiä ei sokeroi/vahaa pois. Parhaimmassa tapauksessa karvat pysyvät veks jopa 5 viikkoa kerrallaan ja lopulta karvatupet antavat periksi eivätkä kasva enää ollenkaan takaisin kun säännöllisesti sokeroi.Paikkaansa pitämätön myytti. https://www.scientificamerican.com/article/fact-or-fiction-if-you-shave…
Paitsi että ei ole.
No kun noin vakuuttavasti argumentoit, niin kyllä se kumoaa kaiken tietellisen tiedon asiasta...
Älä vaan ap mene koskaan Italiaan, tai eteläiseen amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajelkaa hyvät naiset niitä karvojanne. On paljon kiihottavampaa katsella karvatonta naista kuin karvaista viiksivallunaista. Karvat ajellaan naisilla ainakin kainaloista, naamasta, pillun ja peräreijän ympäriltä sekä sääristä. Jos erittäin näkyvää karvaa niin suosittelen myös reisien ja käsivarsien ajelemista.
En oo ajanut edes säärikarvoja aikoihin, muista puhumattakaan. Ihan yksinkertasesti siitä syystä, että ei kiinnosta, mulla on elämässä niin paljon mielekkäämpiäkin puuhia ku joku karvojen ajelu.
Kun mietin hyväpalkkaisessa työssäni tärkeitä päätöksiä, minusta on mukavaa samalla sivellä viiksiäni. Olen huomannut tämän eleen myös suistavan nuorten miesten aivotoiminnan raiteiltaan esim. tiukoissa liikeneuvotteluissa.
Nuorena kylmävahasin, nykyisin en jaksa kuin joskus harvoin ajella. Se sileä pieni vaalea karva on niin kivaa pisteliääseen sänkeen tai ärtyneeseen ihoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ajelemista en kyllä tuommoiseen suosittele. Siitähän ne viikset vaan innostuu kasvamaan vahvempana ja tuuheampana.
En ymmärrä miksi niitä viiksiä ei sokeroi/vahaa pois. Parhaimmassa tapauksessa karvat pysyvät veks jopa 5 viikkoa kerrallaan ja lopulta karvatupet antavat periksi eivätkä kasva enää ollenkaan takaisin kun säännöllisesti sokeroi.
Kirjoittaja kuulunee enemmistöön ,jolla karvankasvu ylähuulessa,kasvoissa , säärissä, tarkoittaa vaaleita haituvia jotka todella pysynevät pois viikkoja kun ne poistettu vaikka sokerilla.Jos karvankasvu on "italilaista" ongelma ( onko se sitä?) on ihan eri mittakaavaa. Sokerointikaan ei pidä viiksiä poissa eikä ole toivoakaan , että kasvu loppuisi.Ja poisto jättää ihan kivat punaiset näppylät kuten joku jo täällä valisti.Itse luovuin jo 30:n korvilla paljaista sääristä ja uimisesta julkisella paikalla kun en vaan jaksanut tapella mustien karvojen kanssa.Viikset tuli kuvaan keski-iässä ja loppua ei näy.
Eihän niitä naisia voisi vetää viikseen, jos viiksiä ei olisi.
Erityisesti tummahiuksisten ja -karvaisten naisten ongelmia. :(
Lisäharmia tuo paksu ja tuuhea karvanlaatu: kun yhdenkin viiksikarvan nyppää pinseteillä juurineen, se karvatuppi ärtyy ja punottaa seuraavan viikon, pahimmassa tapauksessa kasvattaa verisen ruven. Joskus ne viiksikarvatkin kasvaa myös ihon alle, se se on eksoottista, kun itsekin selvästi näet mustan törökarvan huulen yläpuolella, mutta se karva kasvaakin ihon alla, ihonmyötäisesti. Ainoa vaihtoehto on rikkoa ihon pinta että sen karvan saa ylipäätään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Mitä se sinulle tai kenellekään kuuluu, onko jollain naisella viikset vai ei?
Kuuluu siksi, että minä en halua nähdä naisella viiksiä. Viikset kuuluu miehelle. Jos haluat silti olla marginaali-ihminen, ja pitää naisena viiksiä, niin se sinulle suotakoon.
Voi voi, kun tämä maailma nyt ei vaan pyöri sinun nöyhtäisen napasi ympärillä :D
"Minä en tykkää", "Minä en halua nähdä", "Minä määrään" :D Mahtaa olla elämä hankalaa, kun kukaan ei tanssi, vaikka pilliin kuinka puhaltaa :) "Se sinulle suotakoon", heh, sinäkö suot? ohis
Ehhehhee :) Viiksekkäät naisetko ne siellä pillastuu? Ei kiitos mitään viiksiniekkanaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ajanut edes säärikarvoja aikoihin, muista puhumattakaan. Ihan yksinkertasesti siitä syystä, että ei kiinnosta, mulla on elämässä niin paljon mielekkäämpiäkin puuhia ku joku karvojen ajelu.
Juu minä se lopetin peseytymisen kokonaan, kun on niin paljon mielekkämpääkin tekemistä kuin suihkussa läträäminen.
Mulla on hyvin valkoinen iho ja hyvin tummat paksut karvat.
,
Jos annan rehottaa koskematta pari viikkoa, ovat kaikki karvat esillä ja kun nypin ne, uusia alkaa näkyä vasta 3-4 päivän päästä. Ne eivät ole hentoja, vaan heti jo kurkatessaan ihosta tummia ja paksuja. (Kuin sänki jopa)
Jos en anna välillä rehottaa, vaan nypin koko ajan, ei ihanaa täyskarvatonta aikaa tule lainkaan. Koko ajan sieltä kurkkii kärjestään jo tummaa ja paksua sänkimäistä uutta kasvaa, jota pinsetti ei saa vielä irti, kun on niin lyhyt. Iho kun on vitivalkoinen, niin todella näkyy.
Oon siis aina epäsiisti. Karvat ovat vahvistuneet nyppiessä. Nypin vain viikisen reunat. Nyt ne siis ovat paksuja. Keskeltä en nypi ne on hennompaa , mutta tummina näkyvät.
Kyllä naisellani pienet viiksetkin siedän, kun tiedän, että siellä hameen alla odottaa komea, tumma turre käsittelyäni ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Mitä se sinulle tai kenellekään kuuluu, onko jollain naisella viikset vai ei?
Kuuluu siksi, että minä en halua nähdä naisella viiksiä. Viikset kuuluu miehelle. Jos haluat silti olla marginaali-ihminen, ja pitää naisena viiksiä, niin se sinulle suotakoon.
Minä en haluaisi nähdä yhdelläkään miehellä partaa. Yök! Ajakaa ne pois.
Hankala ongelma meillä tummahiuksisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 90 prossaa ajasta luomutilassa. Aviomiehelläni ei ole ongelmia kiihottumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun tämä maailma nyt ei vaan pyöri sinun nöyhtäisen napasi ympärillä :D
"Minä en tykkää", "Minä en halua nähdä", "Minä määrään" :D Mahtaa olla elämä hankalaa, kun kukaan ei tanssi, vaikka pilliin kuinka puhaltaa :) "Se sinulle suotakoon", heh, sinäkö suot? ohis
Ehhehhee :) Viiksekkäät naisetko ne siellä pillastuu? Ei kiitos mitään viiksiniekkanaisia.
Ei kiitos ihmisiä jotka luulevat omien mieltymystensä määrittävän miltä muut saavat näyttää.
Viiksetön nainen tässä moro.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melko karua katsottavaa nuo viiksekkäät naiset. Duunipaikalla oli yksi rouva, joka oli muuten ihan kohtuu kivan näköinen, isot rinnat ja pyöreä peppu, mutta oli antanut itsensä rupsahtaa. Heillä tuli miehen kanssa riitaa ja eropaperitkin jo laitettiin vetämään niin kummasti säikäytti tämän rouvan ja rupesi laihduttamaan ja hankkiutu eroon viiksikarvoista ja muutenkin paranteli ulkonäköään parempaan. Tästä keski-iän jo ylittäneestä rupsahtaneesta naisesta kehkeytyi ihan pantavan näköinen daami isoine rintoineen ja muodokkaalla perseellä varustettuna ja sheivattuna ja meikattuna. Erotilannekkin rauhoittui ja onni palasi suhteeseen.
Joten naiset, poistakaa ne viiksikarvat tavalla tai toisella ja kääyttäkää aikaa itseenne ja ulkonäköönne. Hyvältä näyttäminen kohottaa omatuntanne ja saatte hyvän olon sek äpuolisonne tykkää kun näette hieman vaivaa näyttääksenne hyvältä.
Ihanko totta naispuolinen työkaverisi selvittää noin tarkkaan avioliittonsa tilan? Yksi riita ja eropaperit laitetaan vetämään? Tooodella uskottava tarina!
Joo, en ymmärrä minäkään. Yksi entinen koulukaveri jaksaa aina hämmentää viiksillään kun vastaan tulee. Vaaleita, mutta tosi pitkiä ja paksuja viiksikarvoja rehottaa ylähuulen päällä, enkä jutellessa pysty keskittymään ollenkaan, kun koetan vain välttää, etten tuijottaisi niitä. Ikää on vasta vähän päälle 40, mutta on päästänyt ulkonäkönsä muutenkin repsahtamaan, antanut kilojen tulla jne. En silti jaksa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ja minäkin suosittelen sinulle karvojen ajoa sieltä sinun prinssinakkisi ympäriltä. Tiedäthän sen ettei kaikki naisetkaan pidä siitä että että mies kasvattaa jotain tuuheaa puutarhaa.
Karvat pitää nuoret tyhjäpäiset kollit loitolla!! Ei edes kiinnosta sellaiset miehet jotka syynää joka karvan. :D